Dag 12 Maart 2019 - Reisverslag uit Anwāra, Bangladesh van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu Dag 12 Maart 2019 - Reisverslag uit Anwāra, Bangladesh van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu

Dag 12 Maart 2019

Blijf op de hoogte en volg Tineke

12 Maart 2019 | Bangladesh, Anwāra


Een hele goede morgen,super geslapen en weer klaar voor een nieuwe dag.
Het weertje ziet er weer prachtig uit,24 graden lekker toch.

Een broodje eten,en een lekker kopje koffie(thee)
En natuurlijk weer een lekkkere ochtend wandeling.
Of ja lekker,beetje stoffig,veel verkeer en winkeliers die je steeds na binnen willen trekken.
We zijn het al helemaal gewend en laten t gelaten over ons heen komen.
Maar vandaag had Henk er een beetje last van,hij werd er een beetje kriebelig van.

Tegen twaalf naar t Hotel,lekker kommetje vers fruit,een lekker kopje thee en even de beentjes omhoog.
Das toch genieten ,nou echt wel.

Tegen 13.00 uur aangelopen naar t bus station waar we een busje hebben genomen naar Boudhanath om de stupa te gaan bezichtigen.
Henk kon zich van dit alles niks meer herinneren,helemaal nieuw dus voor hem.
De prachtige tempel staat er weer in volle glorie,dat was 4 jaar geleden wel anders.
Helemaal in gestort door de aardbeving,niks meer van te zien.

We hebben er even bovenop gelopen,en naar beneden kijkend zag je de monniken hun gebed doen.
Ook zijn we even in het klooster geweest,prachtige beelden,en fel gekleurde afbeeldingen op de plafonds.
Pracht en praal om te zien.
Drie monnikken wenkte mij voor een ritueel.
Al biddend kreeg ik een geel koortje om geknoopt en ze wenste mij met dit koortje een lang en gelukkig leven toe.
Bijzonder.

Nog even wat rond gescharreld en wat komen wij er tegen Flavors,nou daar kun je lekker een drankje doen,lachen toch hier in Nepal.

Langzaam weer terug met de bus.
Weer aan t schrijven op de hotel kamer.
Nog een dagje te gaan,hoe de tijd vliegt.

Wij gaan nog lekker genieten van onze avond.

Tot morgen maar weer.
Henk en Tineke.

  • 12 Maart 2019 - 11:13

    Rita:

    Hallo samen
    Inderdaad weer mooie foto's,pracht en praal ja ha ha
    Maar wat gaat het vlug om he nog een dagje genieten en de vakantie zit er weer op.
    Wel denk ik (dat zou ik hebben) toch weer heel blij om naar huis te gaan .
    Geniet er nog van en ik wens jullie een hele mooie terugreis.
    De groetjes Rita

  • 13 Maart 2019 - 04:49

    Christel:

    Hallo Tineke en Henk,

    Wat mooi om jullie zo te volgen. Wat een bijzondere reis was het weer.
    Volgens mij vliegen jullie vandaag wee terug.
    Ik mis je hoor Tineke, ben benieuwd naar je live verslag.
    Geniet nog even samen en hopelijk hebben jullie een goede reis naar huis.
    P.s. Neem wat zon mee, het is hier koud en nat...
    Liefs Christel en tot snel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bangladesh, Anwāra

tineke gaat naar nepal

Recente Reisverslagen:

13 Maart 2019

Dag 13 Maart 2019

12 Maart 2019

Dag 12 Maart 2019

11 Maart 2019

Dag 11 Maart 2019

10 Maart 2019

Dag 10 Maart 2019

09 Maart 2019

Dag 9 Maart 2019
Tineke

Hallo luidjes dit is dus mijn site,hierop kun je me volgen als ik vanaf 6 januari in nepal ben.gr. Tineke

Actief sinds 08 Dec. 2009
Verslag gelezen: 324
Totaal aantal bezoekers 133458

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2022 - 23 Augustus 2022

Rond trekken in Albanie

15 Maart 2019 - 15 Maart 2019

Laatste verslag Maart 2019

06 Januari 2010 - 12 Februari 2010

tineke gaat naar nepal

Landen bezocht: