Dag 16 Februari 2013 - Reisverslag uit Nepalgunj, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu Dag 16 Februari 2013 - Reisverslag uit Nepalgunj, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu

Dag 16 Februari 2013

Door: tineke gielis

Blijf op de hoogte en volg Tineke

17 Februari 2013 | Nepal, Nepalgunj


Rustdag vandaag.

Ontijt genomen ,en even rond geneust ,of ik wat leuks kon vinden.
Natuurlijk is dat gelukt ,er is een blousje aan mijn handen blijven plakken ,hi hi.

Daarna thee gedronken met Kiran ,en even gekletst.

Twee dagen geleden heb ik een meisje ontmoet uit Oostrijk ,ze is hier geweest voor 5 maanden, de dag er naar vloog ze terug. we raakte aan de praat ,en ze vroeg me vanalles over t project. Ze vertelde dat een vriendin van haar hier in Nepal ,ze doet journalistiek ,erg geinterreseert was in kleine projecten.Ik heb haar mijn kaartje gegeven ,en vanmorgen had ik een mail van haar ,eigelijk gisteren al ,maar toen lag het hier helemaal overhoop door t slecht weer. Geen stroom geen internet.Ze had haar telefoonnr. er bij gedaan ,en ik heb haar gebeld.
We hebben afgesproken dat we Woensdag samen naar OUR DREAM gaan ,wie weet war er uit voortkomt.

Vanmiddag ben ik even naar de Garden of dreams gegaan ,even bij tanken ,en even gelezen.

Om half vijf snel naar t hotel ,komt alweer een donkere lucht aan. Nu regent ,en onweert t ,en dan koelt het zo snel af ,echt koud is t nu ,en dan moet je bedenken ,dat je ergens gaat eten ,half in de buiten lucht. goed aankleden dus.

Morgen ga ik weer naar de kid's ik moet daar ook nog t een en ander regelen.

xxxxx en tot morgen maar weer Tineke.

  • 17 Februari 2013 - 14:04

    Elly:

    Heej Tineke,

    Wat leuk al die contacten die jij steeds weer opdoet. Ben benieuwd wat die journaliste met jouw project gaat doen.
    Het knuffelpakket nog niet ontvangen?
    Geniet nog even van de zondagavond en tot lezens.
    X Elly

  • 18 Februari 2013 - 10:22

    Rita:

    Hallo Tineke
    Je maakt toch het een en ander mee daar,en leuk om een europees iemand te ontmoeten (moet je nu duits praten) ha ha .
    maar het weer is ook niet goed he veel regen als ik het zo lees.
    Nog veel plezier Gr Rita

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nepal, Nepalgunj

tineke gaat naar nepal

Recente Reisverslagen:

13 Maart 2019

Dag 13 Maart 2019

12 Maart 2019

Dag 12 Maart 2019

11 Maart 2019

Dag 11 Maart 2019

10 Maart 2019

Dag 10 Maart 2019

09 Maart 2019

Dag 9 Maart 2019
Tineke

Hallo luidjes dit is dus mijn site,hierop kun je me volgen als ik vanaf 6 januari in nepal ben.gr. Tineke

Actief sinds 08 Dec. 2009
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 134481

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2022 - 23 Augustus 2022

Rond trekken in Albanie

15 Maart 2019 - 15 Maart 2019

Laatste verslag Maart 2019

06 Januari 2010 - 12 Februari 2010

tineke gaat naar nepal

Landen bezocht: