2 Okt 2014 - Reisverslag uit Nepalgunj, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu 2 Okt 2014 - Reisverslag uit Nepalgunj, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu

2 Okt 2014

Blijf op de hoogte en volg Tineke

02 Oktober 2014 | Nepal, Nepalgunj

In ieder geval goed geslapen vannacht.
De zo'n scheen nieuwe dag.En ook de laatste dag alweer.

Afscheid genomen van David ,een ober waar ik altijd ga ontbijten ,schat van een jongen.

Even terug naar mijn kamer ,en om half een afgesproken met Sarmila en Sunita voor een leuke middag.

Al snel belde Sarmila door dat er geen taxi te krijgen was ,ze zou nog een half uurtje proberen ,maar jammer genoeg niet gelukt.
Wegens het Festival hier is er veel gesloten rijden er amper bussen en taxi,s.

Sunita lukte het gelukkig wel ,ze had haar 2 kinderen mee en we hebben een leuke middag gehad.

Even relax gezeten in de prachtige tuin ,de kinderen waren er nog nooit geweest.Toen ergens een hapje gegeten ,en nog even tamel aan hun laten zien.
De middag is snel voorbij ,en ja dan is er weer dat vervelende afscheid ,gelukkig niet voor altijd dat weten we maar het is nooit leuk.

Terug op mijn kamer moest ik toch even gaan liggen,de vermoeidheid speelde weer op .
Met Henk en de kinderen nog even op Skype gezeten en nog even wat kleine dingen voor onderweg gehaald.

Nu zit ik nog een hapje te eten ,nog even naar iemand om afscheid te nemen en dan vroeg mijn bedje in.
Om half vijf eruit ,vijf uur vertrek ik naar het vliegveld.
En dan op naar huis.

Weer een dubbel gevoel ,hier is echt mijn tweede thuis.
Maar als je ziek bent ben je toch het meest op z'n plaats in je eigen vertrouwde omgeving ,bij de mensen die je lief hebt.

Bedankt weer voor het lezen ,en reageren van mijn site.
Ik laat nog even weten als ik thuis ben .

Xxxx en tot snel.
Tineke

• 02 Oktober 2014 - 18:01

Wilhelmien:

Ha die Tineke. Ik lees dat je weer een hoop werk verzet hebt. Altijd goed bezig.
    Ik wens je een goeie en vlotte terugreis.
    Tot gauw maar weer.

• 02 Oktober 2014 - 18:04

Anita Linden:

Lieve Tien

Hele goede reis terug..!!!!! En ik hoop dat je snel weer opknapt!!

• 02 Oktober 2014 - 20:56

Rita:

Hallo Tineke
    Zit het er al weer op voor je,ik hoop dat je alles hebt kunnen regelen wat je voor ogen had.
    En natuurlijk beterschap,en een goede terug reis.
    Want thuis ben je inderdaad beter op je plek als je je niet lekker voelt.
    Een hele goede reis he! Groetjes Rita

• 02 Oktober 2014 - 23:31

Elly:

Het is alweer omgevlogen voor je. En toch ook weer leuke resultaten geboekt.
    Hele goeie reis terug en beterschap. Tot snel. Xx