Dag 14 Februari 2013 - Reisverslag uit Nepalgunj, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu Dag 14 Februari 2013 - Reisverslag uit Nepalgunj, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu

Dag 14 Februari 2013

Door: tinekegielis

Blijf op de hoogte en volg Tineke

15 Februari 2013 | Nepal, Nepalgunj



Voel me niet zo fit vandaag ,ben maar wat langer blijven liggen.

Toch nog even naar de winkel geweest waar ik een jaar geleden wat voor hem gekocht heb ,dat hij nu weer wilde hebben.
En waarchtig ,het was niet voor niks ,ze hadden t nog. Wat zal die knul blij zijn ,en ik hou er ook nog een goede dag aan over ,hoef ik niet meer te gaan zoeken.

Vanmiddag weer naar de opvang.
Lang over gedaan ,normaal doe ik er een half uur over met de bus ,en nu heb ik er anderhalf uur in gezeten.Dit alles vanwegen het verkeer.

Toen ik op de opvang aankwam kreeg ik te horen dat ze eerder dicht gingen ,er was weer eens een festival ,ze hangen er hier van aan elkaar ,festival hier festival daar.En niks laten weten natuurlijk ,ik was er om half 2 en om 2 uur gingen ze dicht. Nu liep dat ook war uit ,Nepalezen kunnen geen tijd. De laatste kwam het kind om 3 uur halen ,moesten wij bij ons een doen ,dan waren de poppen aan t dansen toch.

Dus al bij al ben ik anderhalf uur daar geweest ,zonde van die lange bus reis ,maar ik ben al veel gewend ,kijk nergens meer van op.
Ben terug maar gaan lopen ,kost net zoveel tijd ,en ik doe ook nog een beetje aan lichaams beweging.

Daarna ben ik een uurtje gaan liggen ,om even wat gas terug te nemen ,vooral omdat ik niet zo fit ben.

Morgen ga ik naar het dorp waar Kiran woont.Ben bij hem thuis uitgenodigt.
Hij woont in de prachtige natuur van Nepal ,zal me goed doen ,even weg hier uit die herrie ,en uitlaat gassen.

Jullie horen t wel.xxxxTineke.

  • 15 Februari 2013 - 16:01

    Jessy:

    Ha Mam,

    Vervelend om te lezen dat je niet fit bent. Pas maar goed op jezelf en neem maar op tijd een beetje rust..
    Finn zal onwijs blij zijn met zijn tol leuk dat je 'm nog gevonden hebt. Maar je weet wat ik je gezegd heb hé? Niet steeds bezig blijven met die kado-tjes voor de kids. Als je het niet kan vinden hebben ze gewoon pech je hoeft echt niet stad en land af te zoeken. Je kan je tijd veel harder gebruiken... Of ben je daarom dit keer 3 weken weg. (hi,hi grapje)

    Hopelijk knap je snel een beetje op. Veel plezier morgen bij Kiran. Doe hem de groetjes van het thuisfront en geniet van de mooie natuur daar!

    We love you!!!!!
    Xxx Richard, Jessy & de kids

  • 15 Februari 2013 - 20:45

    Rita:

    Hallo Tineke

    Ik moet jessy gelijk geven doe maar rustig aan daar,het zal ook wel een beetje aan de temperatuur liggen.
    En knap van je dat je het zo rustig oppakt allemaal,van het KDV bedoel ik dat ze zomaar dicht gaan zonder je op de hoogte te brengen ,maar dat is daar een probleem he
    Geniet er morgen maar van even een dagje niks aan je hoofd.
    Groetjes Rita

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nepal, Nepalgunj

tineke gaat naar nepal

Recente Reisverslagen:

13 Maart 2019

Dag 13 Maart 2019

12 Maart 2019

Dag 12 Maart 2019

11 Maart 2019

Dag 11 Maart 2019

10 Maart 2019

Dag 10 Maart 2019

09 Maart 2019

Dag 9 Maart 2019
Tineke

Hallo luidjes dit is dus mijn site,hierop kun je me volgen als ik vanaf 6 januari in nepal ben.gr. Tineke

Actief sinds 08 Dec. 2009
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 134478

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2022 - 23 Augustus 2022

Rond trekken in Albanie

15 Maart 2019 - 15 Maart 2019

Laatste verslag Maart 2019

06 Januari 2010 - 12 Februari 2010

tineke gaat naar nepal

Landen bezocht: