26 Sept 2014 - Reisverslag uit Nepalgunj, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu 26 Sept 2014 - Reisverslag uit Nepalgunj, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu

26 Sept 2014

Blijf op de hoogte en volg Tineke

26 September 2014 | Nepal, Nepalgunj

Pffffff ik haat die bus ondertussen.
Weer ander half uur onderweg geweest om mijn bestemming te bereiken.
Bloedheet en opgepropt als een sardientje.
Maar we zijn weer aan gekomen.

De dames waren weer bezig loom bandjes te maken ,maar doordat ik een beetje laat was moest Sarmila snel vertrekken.
Even met Babita thee gedronken , en toen samen nog wat gewerkt.

De kinderen uit bed gehaald ,Babita ging koken en ik heb de kinderen vermaakt.
Maar goed dat ik er was anders stond Babita er alleen voor ,niet te doen met die deugnieten.

Kinderen eten gegeven ,en daarna aan de slag met onze kaarten.
Zoals jullie weten moesten de handjes er nog op.
Reuze gezellig met de handen in de verf!!!
Sujkam van drie,ik heb handen van een geest Hi Hi.
Kinderen wat een fantasie.

Sarmila was gelukkig vroeg terug ,en samen hebben we de kaarten afgemaakt ,fun.

Toen kreeg ik te horen dat het de laatste dag was in de opvang ,het gaat een week dicht in verband met het festival.
Er was me verteld dat het de 30 ste dicht ging ,nu dus 3 dagen eerder.
Balen ,maar heb nog het een en t ander te doen daar gaat het niet om.
Die cultuur hier kun je dus niks van op aan.

Afscheid genomen van de kids,dat gaat steeds moeilijker ,maar ze zijn in goede handen.

Genoeg te doe nog,ik heb op de vergadering van alles voor gesteld ,ze stonden er open voor ,maar ze schuiven alles aan de kant.

Mijn taak om het hun even duidelijk te maken.

Ben hier ook aan het onderzoeken of het mogelijk is om een pand te kopen of neer te zetten.
Het is hier verschrikkelijk duur ,misschien een mogelijkheid in de dorpen.

Morgen ga ik in ieder geval niks doen ,ik ben helemaal op ,vermoeide reis ,twee nachten niet geslapen en maar door gaan.
Mijn lichaam zegt stop dus ik moet er naar luisteren.

Morgen weer een nieuwe dag .

  • 26 September 2014 - 19:41

    Wilhelmien:

    Ha die Tineke. Dat is toch ook om 'horendol' van te worden.
    Ik zou helemaal gek worden van al die afspraken die veranderen,
    te laat zijn of helemaal niet door gaan.
    Zal wel een lekkere kliederboel zijn geweest met die beschilderde
    handjes, wel een leuke activiteit.
    Ik wens je heel veel succes met het vinden van een nieuw pand.
    Zet em op !!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nepal, Nepalgunj

tineke gaat naar nepal

Recente Reisverslagen:

13 Maart 2019

Dag 13 Maart 2019

12 Maart 2019

Dag 12 Maart 2019

11 Maart 2019

Dag 11 Maart 2019

10 Maart 2019

Dag 10 Maart 2019

09 Maart 2019

Dag 9 Maart 2019
Tineke

Hallo luidjes dit is dus mijn site,hierop kun je me volgen als ik vanaf 6 januari in nepal ben.gr. Tineke

Actief sinds 08 Dec. 2009
Verslag gelezen: 251
Totaal aantal bezoekers 133636

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2022 - 23 Augustus 2022

Rond trekken in Albanie

15 Maart 2019 - 15 Maart 2019

Laatste verslag Maart 2019

06 Januari 2010 - 12 Februari 2010

tineke gaat naar nepal

Landen bezocht: