24 Februari 2014 - Reisverslag uit Nepalgunj, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu 24 Februari 2014 - Reisverslag uit Nepalgunj, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu

24 Februari 2014

Blijf op de hoogte en volg Tineke

24 Februari 2014 | Nepal, Nepalgunj

Weer een nieuwe dag.
Goed geslapen.


Vanmorgen naar de kids.
Sommige kinderen moeten even aan me wennen.
Er zijn verschillende kinderen die me nog niet kennen.
Ze zijn pas daar.
Durven me nauwelijks aan te kijken ,heeft even tijd nodig ,naar een paar dagen komt dat vanzelf.
Heb t al eens eerder meegemaakt ,hou me zoveel mogelijk op afstand.
Is ook moeilijk zo,n blanke tante ineens over de vloer.

We hebben vandaag buiten gespeeld ,t is er niet groot ,maar t gaat.
Het is al goed dat ze in de buitenlucht kunnen.
Liedjes gezongen ,en natuurlijk gespeeld met de bal.

Het team moet ook even wennen ,ik wil al graag meehelpen met van alles ,heeft ook tijd nodig ze voelen zich bezwaard als ik wat wil doen.
Komt goed ben ik gewend.


Om 4 uur vergadering met Kiran ,en daarna om 6 uur vergadering met Sunita.

Kiran zit vlak bij mijn Hotel ,maar Sunita woont een half uur hier vandaan.
Dus een beetje racen.

De vergaderingen verliepen als normaal ,al had ieder wel wat op en aanmerkingen.
Over en weer een gevecht ,Tinus jij zit weer in de midden.
Komt ook door het kaste verschil ,ze vertrouwen elkaar nauwelijks.
Hoewel Sunita meer voor rede vatbaar is ,gelukkig zij is tenslotte mijn partner in deze.

Volgende week wat plannen om met z,n allen aan tafel te gaan zitten.

Morgen krijg ik mijn eerste Nepaleese les.
Van vier tot vijf kan ik die volgen ,ben benieuwd.

Eerst nog even naar de dag opvang.

De dag zit dus weer vol.
Jullie horen ervan.

Als juliie t dan nog kunnen lezen ha ha ha.


xxxx

  • 24 Februari 2014 - 17:30

    Toos:

    Ik zou zeggen doe je best, het is alleen de vraag als je thuis bent of je dan door kunt leren met de taal. gr.

  • 24 Februari 2014 - 19:15

    Elly:

    Ha meis,
    Jij bent al gelijk weer gewend daar das duidelijk. En helemaal jouw ding om lekker met de kids te spelen.
    Voor morgen veel suc6 met je Nepalese les. Ben benieuwd hihi. X

  • 24 Februari 2014 - 19:49

    Marianne:

    He Tineke, het is weer als vanouds he. Je voelt je weer helemaal thuis. Kun je ook nog wat foto's van de nieuwe locatie op je blog zetten? Volgens mij hebben we er nog niets van gezien. Is het verder van je hotel of juist niet.
    Succes met je eerste les meid, ben kei-benieuwd wat je ervan vindt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nepal, Nepalgunj

tineke gaat naar nepal

Recente Reisverslagen:

13 Maart 2019

Dag 13 Maart 2019

12 Maart 2019

Dag 12 Maart 2019

11 Maart 2019

Dag 11 Maart 2019

10 Maart 2019

Dag 10 Maart 2019

09 Maart 2019

Dag 9 Maart 2019
Tineke

Hallo luidjes dit is dus mijn site,hierop kun je me volgen als ik vanaf 6 januari in nepal ben.gr. Tineke

Actief sinds 08 Dec. 2009
Verslag gelezen: 211
Totaal aantal bezoekers 134545

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2022 - 23 Augustus 2022

Rond trekken in Albanie

15 Maart 2019 - 15 Maart 2019

Laatste verslag Maart 2019

06 Januari 2010 - 12 Februari 2010

tineke gaat naar nepal

Landen bezocht: