thuis - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu thuis - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu

thuis

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Tineke

30 Augustus 2010 | Nepal, Kathmandu

Hoi allemaal,weer veilig thuis,het is allemaal goed gegaan.Henk was blij om thuis te zijn,en kan nog een paar daagjes genieten van een paar dagen in zn vertrouwde omgeving.Ik heb zo als jullie weten veel gedaan daar,en samen met Sunita ga ik hard aan de slag om t dagverblijf van de grond te krijgen.Een hoop werk maar t gaat mij zeker lukken,Henk zet zich samen met mij in voor t inzamelen van geld,en ik ga ook hard aan de slag om samen met Sunita een huis te vinden,waar de cids overdag een fijn onderkomen hebben.Mijn project is gestart,dat is wat ik zo graag wilde,en ik doe mijn best om er wat moois van te maken.Jullie horen nog van mij hoe t allemaal in zn werk gaat,hopelijk kan ik op jullie rekenen. gr.en nogmaals bedankt voor jullie interesse.Zet nog wat foto s op de site,kunnen jullie nog wat genieten van t mooie Nepal

• 30 Augustus 2010 - 08:08

Ellebel:

Heej, fijn om te lezen dat jullie weer veilig in Weert zijn. Ben heel benieuwd naar al jullie verhalen, en het verloop van je project natuurlijk. Als ik dan die foto zie van dat meisje van voor en na hulp, dan besef je wel degelijk hoe goed wij het hebben!!!

Tot snel xxx

• 30 Augustus 2010 - 18:14

Zussie May:

henk en tinus
    was blij dat ik jullie vrijdagnacht gezond en wel in de armen kon sluiten.
    het was geweldig om jullie verhalen te moogen horen op de terugweg.
    ik weet zeker dat er gaandeweg nog meer verhalen los komen.
    wat jullie al met jullie harde werken rond hebben gekregen is fenominaal.
    ik ben trots op jullie
    jullie zijn kanjers
    blijf dit vooral doen
    dikke knuffel en n dikke kus
    liefs
    zussie may