twaalfde dag okt 2013 - Reisverslag uit Nepalgunj, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu twaalfde dag okt 2013 - Reisverslag uit Nepalgunj, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu

twaalfde dag okt 2013

16 Oktober 2013 | Nepal, Nepalgunj

De wekker ging om Zeven uur.

Het was zonnig buiten ,zag er al heel anders uit.
Ga met de bus naar t plaatsje Thankot ,daar is de familie van Kiran.
even uitvogelen ben er nog nooit geweest ,maar zoals een echte doorgewinterde bezoekster van Nepal ,lukte het meteen.

Een uurtje met de bus ,Kiran had me vertelt waar ik uit kon stappen.
Toen ik uit gestapt was een sms naar Kiran dat ik er was.
kreeg ik gelijk teL ,misverstand ,verkeerd uit gestapt!!!!
Ik vertelde jij hebt t me zelf gezegd ,ik heb t nog in de Tel staan.
dan kom ik wel zei hij.
Na twee min zag ik m aan komen lopen ,t bleek niet verder te zijn als bij ons de straat uit.
Ver liever lui als moe .

het was gezellig ,kleine Krisma had t al gelijk gevonden ,spelletje,s een dansje ,en een spelletje op de computer.
En de kleine nieuwkomer heeft nog geen naam ,de priester geeft een naam ,en dat gebeurd na een half jaar , was een schatje.
Kiran heeft in April een zoon gekregen die had ik nog niet gezien.

Toen we gegeten hadden ,ja ja gegeten ,ze doen niks anders.
Met de hele familie in de bus naar Kiran s huis.
Weer een uur met de bus.
Het hele ritueel begon weer opnieuw ,het krijgen van een Tika ,en natuurlijk eten ,maar deze keer heb ik afgehaakt.
Mijn maag kan dat allemaal niet aan.

Gezellig wat boven op t terras gezeten ,(plat Dak) ,op de grond.
Gekletst met de zus van Kiran ,die ik inmiddels goed ken ,en wat gespeeld met de kinderen.

Om twee uur terug met de bus ,anderhalf uur.
In Thamel aangekomen ,hebben we nog een bus ticket gekocht.
Ja ja jullie horen t goed ,morgen ga ik naar bandipur.
Kiran gaat mee ,we blijven een nacht ,en vrijdag komen we terug.
heb er zin in ,ik wilde dit echt heel graag doen.

Fijne gezellige dag gehad.
Morgenvroeg om vijf uur op ,zal niet mee vallen ,maar de bus gaat al om 6.15 uur.

Jullie krijgen verslag vanuit Bandipur.