Pokhora - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu Pokhora - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu

Pokhora

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Tineke

23 Augustus 2010 | Nepal, Kathmandu

Hallo daar zijn we weer,hebben vrijdag t kindertehuis bezocht,en ik heb getekend voor t verzorgen van Sangmita. Hebben de zelfde avond n trip geboekt naar Pokhora,om even wat bij te komen. Hebben het heerlijk gehad,vanalles gezien en even genoten van elkaar en van de rust. De natuur is daar geweldig,en we hadden de rust even nodig.Morgen weer naar t kindertehuis,ik geef een camera voor de kids te fotograferen,voor als ze binnenkomen en gezond weer gaan.Dan wil ik nog even met Sunita,manager alles op een rijtje zetten,voor de dingen wat ik nog meer wil gaan doen. Afwachten dus. gr.

  • 23 Augustus 2010 - 12:01

    Ria:

    Wat goed allemaal Tinus.
    Heel veel respekt voor wat je doet.
    Geniet nog van de laatste dagen.Groetjes Ria.

  • 23 Augustus 2010 - 12:51

    Ellebel:

    Ha lieve luitjes,

    Heel goed dat jullie ook aan de ontspanning denken. Had even gegoogled en kwam een leuk promofilmpje tegen over Pokhara.
    Geloof dat ik Nepal ook maar es ga toevoegen aan mijn "verlangreislijstje", (vooral nu mijn rugzak er wel al is geweest);-))
    Tinus suc6 bij de voorlichting over je projectjes, maar doe het wel een beetje rustig aan, niet dat je straks door de bomen het bos niet meer ziet, of is het andersom, whatever...hahaha

    Geniet nog lekker samen.

    Dikke knuf

  • 23 Augustus 2010 - 18:02

    Zussie May:

    ha zussie en schone broer
    goed van jullie dat jullie ook ff wat tijd voor jullie samen hebben gepakt.
    doe t rustig aan zodat jullie dadelijk niet overlopen en nog doodmoe terug komen en weer aan vakantie toe zijn.
    wat maken jullie veel mee zeg en wat zien jullie toch ook mooie dingen.geniet van jullie vorderingen/elkaar/de kids en het land.
    zet m op kanjers, wij hier zijn trots op jullie
    dikke kus
    liefs may

  • 24 Augustus 2010 - 12:36

    Jessy:

    Lieve Pap en mam,

    Hier van mij ook nog ff een berichtje. Wij genieten volop van onze vakantie. De kids amuseren zich prima. Finn & Liv zien we de hele dag niet. Hi,hi. Met Sue gaat ook alles goed. Ze heeft net eigenlijk een wat moeilijke leeftij. Ook omdat ze nog niet kan lopen, is het allemaal wat bewerkelijker, maar dat mag de pret niet drukken. Volgend jaar is dat alweer heel anders. Geniet nog van jullie laatste daagjes daar. Ik hoor wel hoe het allemaal is gegaan als we elkaar over een aantal daagjes weer zien. Ik hou heel veel van jullie en mis jullie allebei enorm.

    Dikke kus,

    Jessy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nepal, Kathmandu

tineke gaat naar nepal

Recente Reisverslagen:

13 Maart 2019

Dag 13 Maart 2019

12 Maart 2019

Dag 12 Maart 2019

11 Maart 2019

Dag 11 Maart 2019

10 Maart 2019

Dag 10 Maart 2019

09 Maart 2019

Dag 9 Maart 2019
Tineke

Hallo luidjes dit is dus mijn site,hierop kun je me volgen als ik vanaf 6 januari in nepal ben.gr. Tineke

Actief sinds 08 Dec. 2009
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 134469

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2022 - 23 Augustus 2022

Rond trekken in Albanie

15 Maart 2019 - 15 Maart 2019

Laatste verslag Maart 2019

06 Januari 2010 - 12 Februari 2010

tineke gaat naar nepal

Landen bezocht: