Veertiende dag okt 2013 - Reisverslag uit Nepalgunj, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu Veertiende dag okt 2013 - Reisverslag uit Nepalgunj, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu

Veertiende dag okt 2013

Blijf op de hoogte en volg Tineke

18 Oktober 2013 | Nepal, Nepalgunj

Gister avond nog wat gaan drinken ,wilde t gezellig maken ,maar Kiran haakte af ,zat dus alleen.
Om 9 uur ging alles dicht ,dus er zat niets anders op dan naar bed te gaan.

Ik ontdekte alleen dat er zeker vijf van die hagedissen op de kamer zaten.
In eerste instantie had ik t er niet op maar ze veroerde zich niet ,en zaten op de badkamer ,wat je noemt.
Deur dicht ,en maar gaan slapen.

Vanmorgen om 8 uur vertrokken voor onze tocht door de bergen naar t dorpje Dumre waar we de bus terug konden nemen.

Een barre tocht ,het was heet ,en door de regen van afgelopen dagen erg glad.
Kun je t voorstellen ,steile afdaling heel glad met m,n allstars.

Om elf uur waren we op de plaats van bestemming ,bezweet ,en ongedeerd ,mede dank aan een lieve familie ,waar de vrouw des huizes me een beetje geholpen heeft door te vertellen ,of beter gezegd voorgedaan heeft hoe ik t beste kon lopen.,Af en toe moest ze me een beetje helpen en ondersteunen zo glad was t.

Op de plaats van bestemming heeft Kiran een bus gezocht ,en we vertrokken richting Kathmandu.
Al na vijf minuten zat ik weer in een sardientje,s blikje had die kluns een local bus uitgezocht ,die op elke plaats stopt ,en de bus wordt vol gepropt dat wil je niet weten. Ik had er soms op mijn schoot zitten.
En dat zes uur lang ,ja jullie horen t goed zes uur ,omdat er iedere keer gestopt werd.
Ik had t wel gehad toen we in Kathmandu arriveerde.

Maar ja het is ook Nepal. Zo werkt t nu eenmaal.

Ik heb t reuze naar mijn zin gehad in Bandipur.
Echt genoten.

Het is weer de laatste dag vandaag ,morgen vlieg ik weer naar huis ,eerst nog even afscheid nemen van Sunita en Sharmila ,en dan zit t er weer op.

Morgen dus geen blog ,maar Zondag doe ik nog even verslag.

xx En weer bedankt voor het volgen van mijn blog
Tineke.

  • 19 Oktober 2013 - 20:25

    Wilhelmien:

    Hai Tineke. Vind het toch maar geweldig wat je allemaal meemaakt, leuk om te lezen en me er een beeld bij te creëen. Hagedissen, kakkerlakken, bloedheet, glad, 6 uur in een sardineblikje enz. Maar niks voor mij, haha. Maak er een gezellige laatste dag van. Ik wens je een goede en rustige vlucht naar huis!
    Tot snel. Groetjes van de luitjes oet 'Rooj'.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nepal, Nepalgunj

tineke gaat naar nepal

Recente Reisverslagen:

13 Maart 2019

Dag 13 Maart 2019

12 Maart 2019

Dag 12 Maart 2019

11 Maart 2019

Dag 11 Maart 2019

10 Maart 2019

Dag 10 Maart 2019

09 Maart 2019

Dag 9 Maart 2019
Tineke

Hallo luidjes dit is dus mijn site,hierop kun je me volgen als ik vanaf 6 januari in nepal ben.gr. Tineke

Actief sinds 08 Dec. 2009
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 134529

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2022 - 23 Augustus 2022

Rond trekken in Albanie

15 Maart 2019 - 15 Maart 2019

Laatste verslag Maart 2019

06 Januari 2010 - 12 Februari 2010

tineke gaat naar nepal

Landen bezocht: