Dag 2 2017 - Reisverslag uit Satbariya, Bangladesh van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu Dag 2 2017 - Reisverslag uit Satbariya, Bangladesh van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu

Dag 2 2017

Blijf op de hoogte en volg Tineke

28 Oktober 2017 | Bangladesh, Satbariya

Verstuurd vanaf mijn iPadVroeg wakker vandaag ,7uur ,lekker genieten van een lange dag.

Lekker geslapen ,eerst beetje rumoerig ,maar een paar oordopje,s doen wonderen.

Lekker relaxt naar het ontbijt ,lekker kletsen ,en hoe de tijd dan vliegt.

Het is tijd om een beetje van Thamel te ontdekken ,leuke tempels bekijken ,winkels ,kinderen die langs de kant onder een deken iets zitten te eten ,vrouwtje langs de kant met afrikaantje,s ,wat leuke foto,s maken.

Dan een beetje honger krijgen en naar een bijzonder mooi plaatsje in een prachtige tuin een lekker kopje soep en een drankje.Hoe rijk kun je zijn ,ik voel mij super ,en kan alles weer delen met een bijzonder mens.

Na een paar druppels regen op naar de garden of dreams ,boek mee,en Nicole Muziek voor te relaxen.
Nee dus veel te veel te kletsen ,volgende keer dan maar.

Nu zit ik hier op de site te schrijven over onze dag vandaag ,morgen gaan we naar de day care ,zie er weer naar uit om de dames en de kids te zien .

Straks nog een hapje eten ,misschien nog een drankje ,einde weer van deze dag.

Morgen weer een nieuwe dag gr. Nicole en Tineke.

En wilhelmien ,we zitten niet in onze kamer die blijft van ons ,wij zitten er tegenover.

• 28 Oktober 2017 - 16:02

Rita:

Hallo
    Zo te lezen hebben jullie heel wat te kletsen samen gezellig dat hoort er ook bij.
    En dan morgen naar de kids ben benieuwd hoe zij weer reageren.
    Ik wil je wel even laten weten dat de eerste twee foto s te zien zijnmaar de andere twee,
    niet heel erg klein.
    Heel veel plezier morgen bij de kids Gr Rita

• 28 Oktober 2017 - 16:51

Wilhelmien:

Hoi meiden. Lekker herkenbaar dat kletsen. Fijn dat jullie als zussen samen gegaan zijn en zo alles met elkaar kunnen delen. Jullie zullen uiteraard wel veel te kletsen hebben. Bevalt het Nicole, geen cultuurschok? Ben benieuwd naar het weerzien morgen op de day care, zal weer een emotioneel weerzien zijn. Lees het morgen weer. Succes!!! ❤️

• 28 Oktober 2017 - 19:01

Nicole:

Niet te doen hier... vreselijk land.. vreselijke mensen... geen gespreksstof... Heimwee...
    #nualdankbaarvoordezereis❤️

• 28 Oktober 2017 - 19:29

Elly:

Hallo dames, klinkt weer goed tot dusver. Morgen naar de daycare, dat is een hoogtepunt. Benieuuwd of de kids je nog kennen Tinus. Of zitten er inmiddels allemaal nieuwe kindjes? Ga er iig van genieten. En maak maar veel foto's.