Dag 10 Maart 2019 - Reisverslag uit Anwāra, Bangladesh van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu Dag 10 Maart 2019 - Reisverslag uit Anwāra, Bangladesh van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu

Dag 10 Maart 2019

Blijf op de hoogte en volg Tineke

10 Maart 2019 | Bangladesh, Anwāra

Super geslapen,zoals altijd wel vroeg uit de veren.
Het weer zit ons weer mee deze morgen,beter als in ons kikkerlandje.
We moeten nog maar even genieten thuis de winter jas weer aan.
Henk slaapt nog dus naar de top van t hotel voor een uurtje Nirvana.
Toch een beetje sporten.

Toen ik terug kwam was Henk inmiddels wakker,even omkleden en dan lekker een ontbijtje.
Daarna weer onze dagelijkse wandeling door Thamel,iedere keer ontdekken wij weer nieuwe plekje,s of zien we iets nieuws zoals uit de oude doos iemand die scharen en messen zit te slijpen,er leuk,terug in de tijd hier.
Terwijl we lopen te genieten ook maar vast wat inkopen gedaan Henk vond t een beter idee als we niet alles op een dag deden,dan moet t en nu hebben we alle rust,en natuurlijk heeft hij daar gelijk in.
We hebben al leuke dingen kunnen scoren.

Was al snel weer twaalf uur,even van de benen en een colaatje en wat fris.
Spulletje,s terug naar het Hotel gebrachten ,vanmiddag naar de Monkie tempel,en ja natuurlijk gaan we lopend.

Na een dik uur lopen op de plek van bestemming.
Heeel veel trappen omhoog naar de top waar je wijds over Kathmandu kunt lijken,en kunt genieten van de mooie tempel .
Altijd weer de moeite waard,en Voor Henk al een hele tijd geleden dus hij kon zich er niet veel meer van herinneren dus zeker geslaagd.
Hoewel je er wel op moet letten dat je niks eet,je hebt zo een aap in je nek !echt oppassen geblazen tenminste ik vind het niet prettig dat er een op me springt maar vooral ook om dat deze apen erg vies zijn en wel een ziekte,s met zich mee kunnen dragen,lief zijn ze natuurlijk wel.
Weer tijd om aan de afdaling te beginnen en via een andere weg weer terug te lopen.

Nou we hebben onze beweging weer gehad,even uitrusten op een terras en genieten van het zonnetje.

Inmiddels is het alweer 18.00 uur de zon gaat hier langzaam onder,weer t einde van een bijzondere dag.
We gaan er nog een fijne avond van maken en tot morgen maar weer.

Henk en Tineke.

• 10 Maart 2019 - 10:23

Elly:

De dagen vliegen om bij jullie. En er worden heel wat km's gelopen dat is duidelijk.
    Genieten van het zonnetje daar. Hier een erg onstuimige dag met echte Maartse buien.

• 11 Maart 2019 - 10:40

Wilhelmien:

Wat vliegt de tijd, nog twee dagen. Geniet maar van het mooie weer daar want hier is het triest. Hopelijk brengen jullie het zonnetje mee.
    Weer mooie foto’s. Bhanu en Babita zijn nog helemaal niks veranderd zo te zien. Het zal voor jou inderdaad niet meevallen om weer afscheid te moeten nemen van iedereen. Vul de laatste twee dagen met leuke dingen en tot morgen.