9 Nov 2015 - Reisverslag uit Nepalgunj, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu 9 Nov 2015 - Reisverslag uit Nepalgunj, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu

9 Nov 2015

Blijf op de hoogte en volg Tineke

09 November 2015 | Nepal, Nepalgunj

Vanmorgen vroeg op voor de bus naar Chitwan.
Slecht geslapen ,maar dat had ik al gedacht na die moeilijke dag.
Een uurtje denk ik maar het mag de pret niet drukken.

Na 6uur hobbel de bobbel ,de weg is afschuwelijk ,zijn we toch veilig aan gekomen.
Vind het altijd weer spannend ,naast je kijk je zo in een afgrond ,en die wegen zijn zo smal ,maar wel goede chauffeurs.

De mensen van het hotel kwamen ons afhalen.
Een geweldig hotel ,6 jaar geleden was ik er ook ,de man kende mij gelijk ,ik was toen met project

Even wat op gefrist ,en toen samen met een gids de jungle in ,op naar de olifanten ,de rivier waar we gezellig wat gedronken hebben ,en drie krokrodillen op de kant lagen.

Het is hier zo rustig ,geen getoeter ,drukte om ons heen.
Genieten van de mooie kant van Nepal midden in de natuur.

Om 7 uur hadden wij een optreden ,soort Nepalese volksdans ,het duurde een uur.
Ik had het al twee keer eerder gezien ,en Mien vond het wel leuk om een keer gezien te hebben ,maar niet spectaculeer.

Nu zijn we een hapje aan het eten ,dadelijk een lekkere douche ,het is hier erg warm ,dus even de zweet weg schrobben.

Morgen op tijd op ,ontbijt ,en dan een rit door de jungle op de olifant.
Ben erg benoeuwd hoe Mien het vindt ,jullie horen er van.

Gr. Maar weer

  • 09 November 2015 - 17:05

    Peter & Femke:

    Hoi hoi,

    Waaat sjoen. Wea wille murge waal ein foto van Mien bie eine olifantj. En het leefst neet gefotoshoptj.
    hihi. Geniet ervan!!!!

    Groetjes Peter en Femke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nepal, Nepalgunj

tineke gaat naar nepal

Recente Reisverslagen:

13 Maart 2019

Dag 13 Maart 2019

12 Maart 2019

Dag 12 Maart 2019

11 Maart 2019

Dag 11 Maart 2019

10 Maart 2019

Dag 10 Maart 2019

09 Maart 2019

Dag 9 Maart 2019
Tineke

Hallo luidjes dit is dus mijn site,hierop kun je me volgen als ik vanaf 6 januari in nepal ben.gr. Tineke

Actief sinds 08 Dec. 2009
Verslag gelezen: 250
Totaal aantal bezoekers 133857

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2022 - 23 Augustus 2022

Rond trekken in Albanie

15 Maart 2019 - 15 Maart 2019

Laatste verslag Maart 2019

06 Januari 2010 - 12 Februari 2010

tineke gaat naar nepal

Landen bezocht: