Reisverslag 2017 - Reisverslag uit Satbariya, Bangladesh van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu Reisverslag 2017 - Reisverslag uit Satbariya, Bangladesh van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu

Reisverslag 2017

Door: Tineke

Blijf op de hoogte en volg Tineke

23 Oktober 2017 | Bangladesh, Satbariya



Hallo ,het is weer een jaartje geleden ,weer tijd om af te reizen naar Nepal.
De laatste twee jaar dat ik in Nepal ben geweest hebben jullie kunnen lezen hoe ik dit samen met Wilhelmien heb gedeeld.
We hebben samen lief en leed gedeeld ,lol en plezier gehad ,avonturen beleefd.
Fijn om mijn passie met iemand te delen ,en wat van het mooie land te laten zien.
Ik zal haar missen.
Dit jaar ga ik mijn reis delen samen met nijn zus Nicole.
Weer een nieuwe uitdaging ,zie er naar uit om alles samen met haar te delen ,haar te laten zien wat ik samen met het team daar heb opgezet.
Ik heb er enorm veel zin in.

Willen jullie ons volgen ,wij vertrekken a.s Donderdag ,en ik doe weer mijn best om zoveel mogelijk met jullie te delen.
Natuurlijk zijn wij ook weer benieuwd naar jullie reactie,s ,altijd fijn om te lezen.

We gaan er weer voor ,erg fijn om weer naar mijn tweede thuis te gaan.
Fijn om de kids weer te zien ,en om de dames weer te knuffelen.

Benieuwd! Lezen dan.

Tineke.


  • 23 Oktober 2017 - 21:48

    Cees En Theo:

    Heel veel plezier en doe iedereen de hartelijke groeten daar.

  • 23 Oktober 2017 - 21:55

    Wilhelmien:

    Hoi Tineke, voelt voor mij heel dubbel om nu aan deze zijde van de site te staan. Stiekem toch graag weer meegegaan, het land en de mensen hebben me geraakt. Doe iedereen de groeten van mij en knuffel de kids. Nicole, geniet er maar van, het is een prachtig land waar je de kleine dingen in het leven weer leert waarderen. Ik ga jullie sowieso elke dag volgen. Alvast een hele goeie reis!!!

  • 23 Oktober 2017 - 22:06

    Elly:

    Ha Tinus, wat weer een ontzettend leuk vooruitzicht. Ik ga jullie zeker weer volgen. Alvast goede reis en heel veel plezier met Nicole.
    Liefs Elly

  • 24 Oktober 2017 - 09:47

    Rita:

    Hallo Tineke
    Het is alweer bijna zo ver de vertrek datum komt dichterbij
    Ik wens jullie een hele goede reis en heel veel plezier samen.
    Groetjes Rita.

  • 24 Oktober 2017 - 11:17

    Toos:

    ik wens jullie een goede reis en veel plezier. gr. Toos

  • 24 Oktober 2017 - 12:27

    Anita Linden:

    Hoi Tinus en Nicole... wat leuk dat je zusje (ik ken Nicole alleen als baby) met je meegaat!! Ik ga jullie zeker volgen !! Hele fijne reis en let goed op elkaar!!

  • 24 Oktober 2017 - 12:46

    Nicole:

    Hé Tinus,

    Zie er naar uit om samen net jou op pad te gaan... ik laat me verrassen... wordt vast een bijzondere reis ❤️

  • 25 Oktober 2017 - 18:43

    Henny/joop Kramers:

    Lieve TIneke,
    Zijn momenteel in Alicante en vliegen morgenvroeg naar eindhoven. We zullen elkaar dus net missen, maar we wensen jou en jouw zus een fijne reis en volgen jullie via de reisverslagen.
    Veel liefs, kus van ons, henny en joop

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bangladesh, Satbariya

tineke gaat naar nepal

Recente Reisverslagen:

13 Maart 2019

Dag 13 Maart 2019

12 Maart 2019

Dag 12 Maart 2019

11 Maart 2019

Dag 11 Maart 2019

10 Maart 2019

Dag 10 Maart 2019

09 Maart 2019

Dag 9 Maart 2019
Tineke

Hallo luidjes dit is dus mijn site,hierop kun je me volgen als ik vanaf 6 januari in nepal ben.gr. Tineke

Actief sinds 08 Dec. 2009
Verslag gelezen: 215
Totaal aantal bezoekers 133699

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2022 - 23 Augustus 2022

Rond trekken in Albanie

15 Maart 2019 - 15 Maart 2019

Laatste verslag Maart 2019

06 Januari 2010 - 12 Februari 2010

tineke gaat naar nepal

Landen bezocht: