terug naar t kindertehuis - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu terug naar t kindertehuis - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu

terug naar t kindertehuis

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Tineke

12 Augustus 2010 | Nepal, Kathmandu

Hallo luidjes,leuk even jullie berichtjes te lezen.Gister Henk wat van Thamel laten zien,naar Monkeytempel geweest,en lekker gegeten,en wat leuke mensen ontmoet.Vandaag teruggegaan naar t tehuis waar ik gewerkt heb. Een emotioneel weerzien,wist gelijk weer waarom ik hier ben.Henk was zeer onder de indruk,moest wel even bijkomen van wat hij gezien heeft.Morgen gaan wij bij Sunita eten(waar ik bij gewerkt heb)en dan gaan ik het een en ander bespreken wat ik ga doen,ze heeft vanalles voor me in petto.Ze gaat met mij naar een kindje wat mijn hulp hard nodig heeft,en saman gaan we naar een grotere organisatie.Bapisa kan ik helaas niet meer zien Sunita heeft vanalles geprobeerd,maar de ouders willen het niet,dat moet ik toch ook accepteren.Jammer maar er zijn zoveel kindjes zoals Bapisa,waar ik mijn liefde aan kan geven,die hebben t ook verdiend.We laten weer wat horen.

  • 12 Augustus 2010 - 15:50

    Jessy:

    Fijn te horen dat alles goed met jullie gaat. Kan me voorstellen dat het weerzien van iedereen erg emotioneel is. Voor pap is het natuurlijk ook heel aangrijpend allemaal. Dat is ook niet gek. Gelukkig hebben jullie elkaar. Samen kunnen jullie nu je ervaringen uitwisselen en op elkaar steunen. Dat geeft mij wel een heel goed gevoel. Maak er samen een onvergetelijke tijd van. Geniet, geniet geniet en probeer samen dat doel te bereiken waarvoor jullie erheen zijn gegaan. Ik hou van jullie. Heel veel liefs,

    Jessy

  • 12 Augustus 2010 - 17:01

    Toos:

    ik vind het fijn dat alles goed gaat de emoties kunnen jullie later pas verwerken als jullie op alles terug kijken maar nogmaals een fijne vakantie gewenst, gr. Nunhem

  • 12 Augustus 2010 - 17:02

    Ellebel:

    Fijn om zo snel weer wat te kunnen lezen over jullie ervaringen. Idd heel jammer dat je Bapisa niet mag zien en Henk haar niet kan leren kennen. Ben heel benieuwd wat Sunita allemaal voor jullie in de planning heeft, en of het jou gaat lukken een projectje van de grond te krijgen. Heel veel suc6 en tot snel lezens weer. Groetjes aan Henk.
    X

  • 12 Augustus 2010 - 17:24

    Ria:

    Inderdaad jammer dat je Bapisa niet meer kunt zien, maar er zijn er natuurlijk zoveel andere waar je je liefde aan kwijt kunt.
    Ik wens jullie heel veel succes.
    Groetjes Ria.

  • 12 Augustus 2010 - 17:47

    Rita:

    Hallo samen

    Leuk om weer iets te horen(lezen) Het zal zeker voor ons Henk een hele schok zijn daar,om dit allemaal te zien daar,daar moet je wel tegen kunnen.
    Maar samen is het beter te verwerken ,denk ik.
    Jammer van Bapisa.Maar misschien zou het voor haar te emotioneel zijn dat zou ook de reden kunnen zijn.
    maar geniet ook maar samen van de vakantie he
    De Groetjes

  • 12 Augustus 2010 - 17:55

    Zussie May:

    lieve tinus en henk
    t doet goed om te horen dat t goed met jullie gaat.
    ja tinus ik had wel gedacht dat dit voor jou heel emotioneel zou worden.
    jammer van Bapisa maar ze zit zeker weten voor altijd in je hart.
    goed om te horen dat Henk met alles meegaat, ook voor hem moet dit toch n hele belevenis zijn.put kracht uit elkaar en geniet geniet geniet
    dikke kus

    veel liefs may

  • 13 Augustus 2010 - 06:16

    Anita Linden:

    He lieve Tien en Henk
    Blij te lezen dat jullie goed zijn aangekomen.
    Fijn dat Henk er nu ook bij is zodat jullie deze bijzondere ervaring samen kunnen delen!Knap wat je doet hoor Tien!!Heel veel succes en ik blijf jullie volgen.
    Dikke kus

  • 13 Augustus 2010 - 11:16

    Liv:

    Lieve oma,

    Wanneer mag ik nog eens naar jullie komen? Vandaag ga ik gezellig met papa, mama, Finn & Sue een ijsje eten. Leuk hè? Wanneer kan ik nog een x komen logeren?
    Gaan we nog eens samen zwemmen al 't mooi weer is? Dat was het weer, tot de volgende keer!

    (hieronder staat hetzelfde geschreven maar dan door Liv zelf)
    llllllkkkhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhheeee

    xxx Liv

  • 13 Augustus 2010 - 11:24

    Finn:

    Lieve Oma,

    Ik heb met de auto's gespeeld en dat ben ik nu nog aan het doen. Met een rode was ik eerst aan 't spelen die heeft al 5 wedstrijden gedaan. De gele, witte en zwarte rijden nu pas de 1e ronde. Oma ik speel nog steeds heel veel met het voetbalboek dat ik bij jullie op de Fair Fair heb gekocht! En dat schilderij vond ik ook heel mooi. Dat zie ik hier in beeld steeds voorbij komen in het fotoboek.Veel plezier nog. O ja, en ik heb ook nog een mooie nieuwe volleybal van opa Hans en oma Maria gekregen. Dat weten jullie nog niet want toen waren jullie al op vakantie!

    rifbzddoxx33ppppp (eigen tekst van Finn)

    xxx Finn

  • 13 Augustus 2010 - 11:35

    Finn & Liv:

    Ha Opa,

    Ik vind je heel erg lief. Na de vakantie gaan we weer samen spelen. En dat is voetballen oké?
    Wanneer gaan we nog een keer met de trein, met jou erbij opa? Morgen ga ik nog een tekening voor jullie maken.
    Ik vind je nog heel erg lief ik wens je nog heel veel plezier.

    xxx Finn (de tekst heeft Finn zelf bedacht)

    Hoi Opa,

    Wanneer gaan we nog een xtje zwemmen? We hebben altijd zoveel plezier samen. Hebben jullie het leuk? Opa, de lamp op mijn slaapkamer in jullie huis moet nog gemaakt worden, ik moet dat nog vragen aan opa Hans of hij dat kan maken.

    xxx Liv (Liv haar eigen woorden)


  • 15 Augustus 2010 - 17:13

    Nicole:

    Mooie foto's weer.......
    Wát een indrukken!Met name voor Henk....
    Tóp dat je tóch Bapisa weer even in je armen kon sluiten......
    Succes met 't opzetten van je projectje en zo te zien maken jullie er sowieso een "vakantie" van om nooit te vergeten.Dat neemt niemand jullie meer af!!!!Kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nepal, Kathmandu

tineke gaat naar nepal

Recente Reisverslagen:

13 Maart 2019

Dag 13 Maart 2019

12 Maart 2019

Dag 12 Maart 2019

11 Maart 2019

Dag 11 Maart 2019

10 Maart 2019

Dag 10 Maart 2019

09 Maart 2019

Dag 9 Maart 2019
Tineke

Hallo luidjes dit is dus mijn site,hierop kun je me volgen als ik vanaf 6 januari in nepal ben.gr. Tineke

Actief sinds 08 Dec. 2009
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 134565

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2022 - 23 Augustus 2022

Rond trekken in Albanie

15 Maart 2019 - 15 Maart 2019

Laatste verslag Maart 2019

06 Januari 2010 - 12 Februari 2010

tineke gaat naar nepal

Landen bezocht: