aankomst - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu aankomst - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu

aankomst

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Tineke

10 Augustus 2010 | Nepal, Kathmandu

Hallo luidjes,wil jullie even laten weten dat de reis goed is verlopen.Ben weer helemaal thuis. Henk heeft een cultuurshok,maar moet natuurlijk ook even wennen.Hij had niet verwacht dat t zo erg was,uit verhalen is dat ook moeilijk in te schatten.Ik heb al een klein beetje laten zien,maar alles rustig aan. Moeten natuurlijk ook een beetje bijkomen van de reis.Besef wel mensen dat jullie elke dag moeten denken hoe rijk we eigelijk zijn. Dit zijn Henk z n woorden .

  • 10 Augustus 2010 - 13:25

    Ellebel:

    Fijn dat jullie goed aangekomen zijn. En laat Henk idd maar even rustig wennen, kan me voorstellen dat het allemaal veel indruk maakt.
    xx

  • 10 Augustus 2010 - 15:38

    Angelique:

    Hee Henk en Tineke,
    Ben blij dat de reis goed gelopen is en dat jullie goed aangekomen zijn.
    Kan me voorstellen dat het allemaal idd heftig is.
    Je kunt het wel proberen je het allemaal voor te stellen en via de foto's je een beeld te vormen, maar ik denk dat je er echt geweest moet zijn om het allemaal te kunnen bevatten.
    Een heel fijne reis en tot gauw, X angel.

  • 10 Augustus 2010 - 15:55

    Toos:

    dat alles goed gegaan is, is al een pluspunt en wat Henk betreft hij zag er van te voren al tegen op, maar geniet ondanks alles van een fijne vakantie gr. Toos

  • 10 Augustus 2010 - 16:21

    Miranda:

    Heey samen,
    Fijn dat jullie goed aan zijn gekomen.En inderdaad kan ik me dat van Henk wel voorstellen!
    Tot hoors!!

    Groetjes Miranda

  • 10 Augustus 2010 - 16:22

    Nicole:

    Henk en Tien,

    Goed te lezen dat jullie veilig aangekomen zijn..
    Weer een aantal indrukwekkende weken voor de boeg...Tinus weer thuis.... en Henk: Ik vind je een topper dat je je eigen gevoel over boord hebt gegooid en ondanks alles bent meegegaan bent om te zien-voelen-ervaren waar Tien's passie ligt.....Houden van heet dat......Dikke kus voor jullie!!!

  • 10 Augustus 2010 - 16:57

    Ria:

    Ha Henk en Tinus.
    Fijn dat jullie goed aangekomen zijn.
    Het is inderdaad heftig om dat allemaal weer te zien, en zeker voor Henk.
    Geniet ervan. Groetjes Ria.

  • 10 Augustus 2010 - 18:11

    Rita:

    Hallo samen

    Ik ben blij voor jullie dat de reis goed is verlopen,daar maakte ik me toch een beetje druk om,vooral na jouw trip alleen.en rijk zijn wij zeker dat wist ik al,maar geniet er maar van het is tenslotte jullie vakantie.
    De Groetjes van Jan en Rita

  • 11 Augustus 2010 - 08:58

    Zussie May:

    henk en tinus
    fijn dat jullie weer "thuis"zijn.
    henk je mag supertrots op jezelf zijn je bent echt n kanjer.
    kijk maar ui want voordat je t weet wordt de droom van tinus ook jou passie haha.
    geniet van alles om je heen.
    dikke kus
    en veel liefs may

  • 12 Augustus 2010 - 07:41

    Jaimy:

    Hallooo fijn dat alles goed is gegaan.
    Hoe ist met pap?

    Grtjs jaim en Seph

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nepal, Kathmandu

tineke gaat naar nepal

Recente Reisverslagen:

13 Maart 2019

Dag 13 Maart 2019

12 Maart 2019

Dag 12 Maart 2019

11 Maart 2019

Dag 11 Maart 2019

10 Maart 2019

Dag 10 Maart 2019

09 Maart 2019

Dag 9 Maart 2019
Tineke

Hallo luidjes dit is dus mijn site,hierop kun je me volgen als ik vanaf 6 januari in nepal ben.gr. Tineke

Actief sinds 08 Dec. 2009
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 134474

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2022 - 23 Augustus 2022

Rond trekken in Albanie

15 Maart 2019 - 15 Maart 2019

Laatste verslag Maart 2019

06 Januari 2010 - 12 Februari 2010

tineke gaat naar nepal

Landen bezocht: