7 Nov 2015 - Reisverslag uit Nepalgunj, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu 7 Nov 2015 - Reisverslag uit Nepalgunj, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu

7 Nov 2015

Blijf op de hoogte en volg Tineke

07 November 2015 | Nepal, Nepalgunj

Vandaag afgesproken met Sunita.
Beetje bijkletsen over de day-care en lunchen.

Op naar Balawatar ,waar Sunita woont.
Wilhelmien vond het de jam buurt van Nepal.
Sunita heeft geen kleine woning ,hoort een beetje bij de welgestelde in Nepal.
Wat je vind ,het is eigelijk nog niks ,maar wel veel beter als de meeste mensen hier.

Toen kwam de lunch ,ik weet hoe erg ik het vind ,maar was benieuwd hoe Wilhelmien t zou vinden.
Hetzelfde als mij dus ,niet te eten voor ons.
We waren er gewoon misselijk van ,en hebben elkaar er door heen gesleept dat het op kwam.
Ze bedoelen het zo goed ,eten is hier een heel gastvrij gebeuren ,je kunt het bijna niet weigeren.
Toen we weg gingen snel een snoepje ,en ergens wat drinken ,en toen ging het wel weer.

Terug in Thamel , hebben wij een taxi genomen en zijn naar de Monkey tempel gereden.
Een geweldige tempel boven op een berg.
Het uitzicht is er geweldig.
Je bereikt de tempel door heel veel trappen ,maar boven gekomen is het de moeite waard.
Onderweg naar boven kom je tientallen apen tegen die daar leven ,vandaar de naam Monkey tempel.
Ook hier weer zag je t gevolg van de aardbeving ,een stuk was volledig in gestort.
Wilhelmien heeft genoten ,ze vond het een bijzondere plek.

Nu weer in ons Hotel ,even douchen , dat is hier wel nodig ,en dan gaan we weer een hapje eten.

Morgen gaan we samen weer naar de kids ,ik verheug me er weer op.

Gr.Wilhelmien en Tineke


  • 07 November 2015 - 13:58

    Marianne En Adrie:

    He meiden. jullie genieten volop! Goedzo!! Leuk om elke dag weer iets van jullie te horen.
    Alweer de laatste week voor jullie. Pak alles wat er op de weg komt. Het is verdiend!
    Met Roef gaat het perfect. Is iedere keer weer heel blij als Adrie hem komt halen voor zijn rondje.
    Nogmaals: geniet!
    Liefs Adrie en Marianne

  • 07 November 2015 - 16:23

    Rita:


    Hallo jullie twee
    Zo te lezen gaat het wel goed met jullie gelukkig,op dat etentje na dan
    maar in het hotel zal het wel smaken hoop ik
    En heel fijn om te lezen dat jullie ook uitstapjes maken het zal voor Wilhelmien ook wel een hele ervaring zijn.
    De Ups en Downs van Nepal armoede en rijkdom voor hun begrippen dan
    Dan zijn wij miljonairs ook als je naar die doeken kijkt waar deze mensen onder huizen ja een doekdak dan heb je ook alles gezegd he!
    Ik wens jullie nog veel plezier en geniet er nog van
    De Groetjes rita

  • 08 November 2015 - 02:03

    Elly:

    Fijn om te zien hoe jullie genieten. En ik moest even lachen om de jambuurt want ja wij wonen in het tranendal.....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nepal, Nepalgunj

tineke gaat naar nepal

Recente Reisverslagen:

13 Maart 2019

Dag 13 Maart 2019

12 Maart 2019

Dag 12 Maart 2019

11 Maart 2019

Dag 11 Maart 2019

10 Maart 2019

Dag 10 Maart 2019

09 Maart 2019

Dag 9 Maart 2019
Tineke

Hallo luidjes dit is dus mijn site,hierop kun je me volgen als ik vanaf 6 januari in nepal ben.gr. Tineke

Actief sinds 08 Dec. 2009
Verslag gelezen: 299
Totaal aantal bezoekers 133765

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2022 - 23 Augustus 2022

Rond trekken in Albanie

15 Maart 2019 - 15 Maart 2019

Laatste verslag Maart 2019

06 Januari 2010 - 12 Februari 2010

tineke gaat naar nepal

Landen bezocht: