10 Nov 2015 - Reisverslag uit Nepalgunj, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu 10 Nov 2015 - Reisverslag uit Nepalgunj, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu

10 Nov 2015

Blijf op de hoogte en volg Tineke

10 November 2015 | Nepal, Nepalgunj

Vanmorgen vroeg uit de veren.
Ontbijten ,en dan op naar de olifanten rit ,daarna gaan we de olifanten wassen.

Wilhelmien is een beetje gespannen ,ze is niet zo gek op dieren ,maar ze wil het wel proberen.

Met de jeepbus brachten ze ons naar de olifanten ,het was niet druk ,we konden er gelijk op klimmen.
Daar gingen we hobbel de bobbel op de olifant ,en Mien deed het goed.
We waren al een half uurtje onderweg in de jungle ,opeens een getrompetter van andere olifanten ,en die van ons werd heel onrustig.
Hij was niet meer te hendelen ,en ze kregen hem niet echt onder controle.
Hij ging er vandoor ,wild trompetterend ,en ronddraaiend.
Ik raakte in panniek ,en Mien had het ook niet meer.
Na tien minuten had de man weer alles onder controle ,en gingen we weer op weg ,waar we direct Reno,s tegen kwamen.
Geen leuke ervaring ,maar kan natuurlijk gebeuren ,zijn tenslotte dieren.

En natuurlijk een foto van onze Mien op de olifant ,en Femke en Peter niet gefotoshopt
Knap he ,hadden jullie niet gedacht he.
Lekker puhh

Terug van de jungle nog wat bananen gekocht die ik nog aan de olifant heb gegeven.
En daarna op weg naar de olifant was plaats in een meer.
Mien ging er niet op ,maar ik kon het niet laten.
Mien heeft wel hele mooie foto,s gemaakt.
Foto,s van een leuk vrouwtje op een olifant die helemaal nat werd gesproeid.hi hi

Even uitrusten,en omkleden ,wat eten en de rivier op met de kano.
Rustgevend zo op het water ,genieten van de mooie natuur, prachtige vogels ,maar ook krokodillen op de kant.
Weer een overwinning voor Mien ,knap hoor.

Uit het water gekomen ,een jungle tocht te voet , waar we herten ,en een groep apen tegen kwamen.
Geweldig om dit allemaal in een dag te zien.
Op de terugweg nog even naar de baby elefantje,s ,en na een mooie dag weer terug in het hotel.

Waar nu geen electriciteit is ,en we bij de receptie zitten om internet te hebben.

Morgen weer met de bus naar Thamel ,jullie horen van ons.

• 10 November 2015 - 15:39

Cindy:

Geweldige foto's dames. Wat een ervaringen. Geniet nog van jullie laatste dagen.
    Groetjes

• 10 November 2015 - 17:39

Toos:

Dit lijkt me een mooie ervaring. Je ziet alleen hoe groot ze zijn als je ze van kortbij ziet. Geniet ervan gr. Toos