aangekomen - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu aangekomen - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu

aangekomen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Tineke

13 Februari 2011 | Nepal, Kathmandu

hallo allemaal, ik ben weer veilig aangekomen. Het was een lange vermoeide reis,ik wilde zo graag goedkoop maar dan krijg je ook wat. Het vliegtuig was zonder enig confort,zoiets als een bus in de lucht. Drinken en eten moest je er zelfs kopen. Maar het vloog,en alles was strikt op tijd, ik was zelfs een half uur eerder op de plaats van bestemming.Het is hier weer vertrouwd,en een lekker weertje 22 graden.Vandaag ga ik naar Sunita (kindertehuis)beetje kletsen en wat afspraken maken.Kletsen kunnen ze hier trouwens goed, mijn vrienden willen me hier vanalles aanpraten, hier een trip,daar wat kopen,maar ik ben hier voor de kids dus ik sta m n mannetje wel.Wel wat problemen gehad met telefoneren het is me nog niet gelukt, maar dat komt ook wel,of niet ,dat is Nepal,je weet het hier nooit.Hou jullie op de hoogte kusje s Tineke

  • 13 Februari 2011 - 09:15

    Toos:

    fijn dat je goed bent aangekomen, maak er een goed verblijf van gr. nunhem

  • 13 Februari 2011 - 12:08

    Adrie En Marianne:

    He Tineke
    Weer terug op je geliefde plekje. Zal wel een gevoel van thuiskomen zijn he. We hopen dat het allemaal gaat lukken wat je voor ogen hebt. Jou kennende zeker wel. Hou ons op de hoogte.
    Liefs Adrie en Marianne

  • 13 Februari 2011 - 12:10

    Rita:

    Hallo tineke
    Ja dat heb je met een goedkopere vlucht ,maar het belangrijkste is dat je weer veilig aan bent gekomen Ik had je husband al getelefoneerd om te vragen of je veilig aan was gekomen.Ik wens je heel veel plezier en geniet er maar van
    De groetjes en ik volg je verslag weer.

  • 13 Februari 2011 - 16:44

    Henk:

    hoi schat leuk je even gehoord te hebben aan de telefoon.en dat alles goed gaat.maak er iets leuks van en denk ook een beetje aan jezelf.ik heb jessy gebelt voor je telefoonnummer maar was niet thuis.probeer het later nog een keer .kunnen we smsen het is hier nu kwart voor zes dus ik ga voor het eten zorgen .love you groetjes henk


  • 13 Februari 2011 - 19:59

    Elly:

    Ha Tinus, fijn te horen dat je goed aan gekomen bent. Veel suc6 meis. Hoop dat je alles goed geregeld krijgt, maar ook een beetje relaxen, dat heb je wel verdiend. kusjes Ellebel

  • 13 Februari 2011 - 21:52

    Anita:

    Hi die Tinus,
    Fijn om te lezen dat je goed bent aangekomen, ook al was t dan op de goedkope manier. Je bent er vertrouwd zeg je, dat lijkt me een bijzonder gevoel. Lieve Tinus,
    doe je ding en vooral geniet er van.

    groetjes

  • 14 Februari 2011 - 19:48

    Wilhelmien.:

    Ha Tineke, fijn om te lezen dat je weer veilig aangekomen bent. Hoop dat je kunt doen waar je voor gegaan bent, geniet ervan. SUCCES

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nepal, Kathmandu

tineke gaat naar nepal

Recente Reisverslagen:

13 Maart 2019

Dag 13 Maart 2019

12 Maart 2019

Dag 12 Maart 2019

11 Maart 2019

Dag 11 Maart 2019

10 Maart 2019

Dag 10 Maart 2019

09 Maart 2019

Dag 9 Maart 2019
Tineke

Hallo luidjes dit is dus mijn site,hierop kun je me volgen als ik vanaf 6 januari in nepal ben.gr. Tineke

Actief sinds 08 Dec. 2009
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 134524

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2022 - 23 Augustus 2022

Rond trekken in Albanie

15 Maart 2019 - 15 Maart 2019

Laatste verslag Maart 2019

06 Januari 2010 - 12 Februari 2010

tineke gaat naar nepal

Landen bezocht: