Nepal 2015 31 0kt. - Reisverslag uit Nepalgunj, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu Nepal 2015 31 0kt. - Reisverslag uit Nepalgunj, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu

Nepal 2015 31 0kt.

Blijf op de hoogte en volg Tineke

31 Oktober 2015 | Nepal, Nepalgunj

Gelukkig goed aan gekomen,de reis liep voorspoedig.
Het was weer zeer vertrouwd ,en Mien was moe maar vond het heel indrukwekkend ,maar kon er wel goed mee om gaan.
Lekker wat gegeten en vroeg naar bed we hadden tenslotte een nacht over geslagen.

Vandaag rond 9 uur uit de veren ,en een ontbijtje genoten.
Toen door Thamel gelopen om Mien een stukje Nepal te laten zien.
Indrukwekkend ,voor mij ook ,in het daglicht kon je goed zien wat de aardbeving had aan gericht.
Hele stukken weg ,zelfs de grotere hotels ,en tempels die verwoest waren ,maar ook in de mooie Tuin Garden of Dreams was erg getroffen.

De dag ging erg snel ,nu gaan we nog een hapje eten ,en morgen willen we naar de kids.
Mien vind het indrukwekkend ,vind het wel een voorrecht om dit mee te maken.

Dus tot morgen maar weer ,xxx Tien en Mien.

• 31 Oktober 2015 - 14:27

Toos:

Goed aangekomen dat is het voornaamste. Het zal er wel heel anders uitzien na de aardbeving. Geniet er samen maar van van alles wat er wel nog is. gr. Toos

• 31 Oktober 2015 - 18:29

Anita Linden:

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen! Ben benieuwd hoe t met de kids gaat...en wat fijn dat je niet alleen bent!! Pas goed op elkaar

• 31 Oktober 2015 - 20:42

Nelly En Peter:

Hei Tineke en Wilhelmien super dat jullie goed zijn aangekomen veel aan jullie gedacht.
    Indrukwekkend zal het zeker zijn wij hebben alleen de beelden op tv gezien maar in werkelijkheid is dit even wat anders dat geloven wij.
    Fijn samen morgen naar de kids dat is super.
    Wat zal iedereen blij zijn om jou te zien Tineke dat wordt slikken weet ik zeker!!!
    Ga samen er lekker van genieten knuffel lekker veel met de kids en maak er een super tijd van
    Ik gedachte zijn wij bij jullie.
    Veel liefs Nelly en Peter XX