Dag 6 Maart 2019 - Reisverslag uit Anwāra, Bangladesh van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu Dag 6 Maart 2019 - Reisverslag uit Anwāra, Bangladesh van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu

Dag 6 Maart 2019

06 Maart 2019 | Bangladesh, Anwāra

Het was een onrustige nacht,Henk kon zijn slaap niet te pakken krijgen,ik slaap als een muis en hoor alles,vroeg wakker,Henk heeft vanmorgen nog een paar uurtjes ingehaald,ik heb lekker wat gelezen.

Na t onrbijt even genieten van t mooie weer op het dak terras,en rond de klok van 12 langzaam aanstalte gemaakt om te vertrekken naar de day care.

Het stond weer op plaatsen muur vast in het verkeer ,er was ook weer een demonstratie dus het duurde weer een tijdje voor we er waren.
De bussen wennen nooit,prop vol,en je weet nooit hoe lang je er over doet.

Altijd weer een warm welkom in de day-care.
Genieten van de mooie mensen die ik ons team kan noemen,en van de kleine lieverds die alle aandacht verdienen.
Lekker wat met de bal,hoewel hun voetbal maatje erg gemist word.
Tekenen is ook niet zo leuk zonder hem,maar vooruit dan maar.
Samen een mooie tekening gemaakt,en nog even een muziekje en een dansje,samen met ome Henk!

Altijd weer een fijne middag zo samen met de kids.
Het gaat ook super,alles is fijn geregeld,een super team die veel aandacht aan de kids besteedt.
Ze krijgen gezonde voeding,en medicijn als dat nodig is.
Een klein stukje hulp tegen ondervoeding,op straat leven,en een goede ontwikkeling in hun jonge jaren.

Trots op.

Terug met de bus,nee geen zin in,liever ander half uur lopen.

Weer een fijne dag,moe en voldaan.
Nog gezellig een hapje eten,en dan is er weer een dag voorbij.

Tot morgen maar weer.
Liefs Henk en Tineke.

• 06 Maart 2019 - 10:41

Rita:

Hoi hoi
    Wat een leuke foto's maar het lijkt er op dat het koud is daar,aan de gebreide
    Mutsjes en slofjes te zien.
    Ook heel leuk voor Finn zo een kleurplaat,wat zal hij groeien ha ha
    En aan die bus ritjes verandert ook niets he hutje mutje,nog steeds.
    Zijn jullie wel weer opgeknapt na alle twee een dagje ziek te zijn geweest?
    Ik wens jullie voor morgen ook weer veel plezier
    Gr Rita

• 06 Maart 2019 - 15:22

Wilhelmien:

Wat weer een leuke foto’s en wat zal Finn zijn kleurplaat geweldig vinden.
    Doe iedereen de groeten van mij. Henk, hopelijk slaap je vannacht beter!

• 06 Maart 2019 - 16:06

Christel:

Wat leuk weer om te zien en te lezen.
    Die bussen! Wat een drama zeg!
    En dan die middag met de kinderen

• 09 Maart 2019 - 15:09

Jessy:

Ge-wel-dig die foto van “Finn we miss you”. Dat is geheel wederzijds. Als hij de kans krijgt stapt hij zo weer in het vliegtuig...