Nepal 2013 - Reisverslag uit Nepalgunj, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu Nepal 2013 - Reisverslag uit Nepalgunj, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu

Nepal 2013

Door: Tineke Gielis

Blijf op de hoogte en volg Tineke

25 Januari 2013 | Nepal, Nepalgunj

Hallo allemaal.

Ik wil even laten weten dat ik volgende week weer vertrek naar mijn kindje's in Nepal.

Er moet het een en ander geregeld worden omtrent de regristratie daar ,en ik zie er natuurlijk weer na uit om te kijken hoe het met de kinderen en het project gaat.

Verder ben ik ook van plan om een stukje Nepal te verkennen ,ik wil proberen anderen projecten te bezoeken ,en ik wil heeel erg graag een keertje in een ziekenhuis kijken.Of het lukt!!!! dat kun jij vanaf 2 Februari weer allemaal bij houden op deze site.

Gr. en veel lees plezier Tineke.

• 26 Januari 2013 - 08:19

Esther Van Der Leeuw:

Tuurlijk volg ik je Tineke...ben heel benieuwd naar de kinderen, of ze de speeltjes al hebben, het wiegje, leesboekjes,muziek instrumentjes...
    Je kunt ook het ziekenhuis van de Hazelipkinderen bezoeken, het is het B&B hospital (op dezelfde weg als de grote supermarkt, alleen een stuk verderop).

Succes en geniet!

Esther

• 26 Januari 2013 - 12:56

Rita:

Hallo Tineke
    Ja ik volg je ook weer natuurlijk en ben ook benieuwd hoe het nu gaat daar,
    als ik het goed begrijp mis je de carnaval,maar daar zal je niet om treuren he!
    Heel veel succes en een goede reis
    Groetjes Rita

• 02 Februari 2013 - 00:11

Jaim:

Mam hoe ist????? ik wil laten weten Doe Maar te gek echt zo gaaf(bij frank op fb foto van verkleden gekke mutsen hihi) Stonden vooraan gaaffffffffffffffffff. Moet nog bijkomen hele avond dikke smile. Hoe ist daar en met jou XXXXX Kan ik prive mijn gmail adres door geven kunnen we mailen. Luv u