zesde dag okt 2013 - Reisverslag uit Nepalgunj, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu zesde dag okt 2013 - Reisverslag uit Nepalgunj, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu

zesde dag okt 2013

Blijf op de hoogte en volg Tineke

10 Oktober 2013 | Nepal, Nepalgunj

Dagje voor mijzelf.

Niet al te vroeg uit de veren ,weleens lekker.
Hier ben je veel sneller moe , door dat Nepal heeel hoog ligt.

Beetje nagevraagd waar ik informatie kan krijgen voor een paar dagen weg te gaan.
Wil graag een beetje meer zien van Nepal ,heb al heel wat gezien ,maar er moet ergens een dorpje in de bergen liggen ,historisch ,terug in de tijd
en een andere cultuur. Dat trekt me wel.

Zou er eerst met Kiran heen gaan ,maar die haakte af ,omdat ik m niet support denk ik.
Maar ik ben een grote meid ,kan t ook alleen toch.

Vanmiddag nog aan de boekhouding gewerkt ,en even wat gelezen.

En zo is de dag weer snel voorbij.

Er is hier een Festival gaande ,veel mensen hebben vrij ,en gaan naar hun dierbare in de dorpen.
Maandag ga ik met Sunita naar haar ouders en neem deel aan t ritueel hier.

Het jammere eraan is dat de day-care ook gesloten is ,dus met de kinderen werken gaat niet meer.
Maar er is nog genoeg te doen.
Ik wil graag weer iets leuk op de muur maken ,en ik kan eens alle knuffels wassen.

Ben weer goed op de hoogte gehouden dat zien jullie wel.

Ik had nog gevraagd wanneer t festival was ,de 18 Okt ,nou dan is t nu zeker vervroegt.

Heeeel erg dat ik de kids niet meer kan zien ,maar ik kan wel nog genoeg voor hun betekenen.
En dat is wat telt.

Morgen weer een verslag ,gr. Tineke.

  • 10 Oktober 2013 - 18:39

    Adrie En Marianne:

    He Tineke
    Begrijpen wij het nu goed en zie je de kinderen nu dus helemaal niet meer tijdens je verblijf?
    Dat zou wel heel jammer zijn. Is toch een van de hoogtepunten voor jou he.
    Ongetwijfeld ga je je niet vervelen maar toch..
    Vanuit het herfstige Weert heb ik nog wel een leuk nieuwtje voor jou:
    Wij worden opa en oma!!
    Te gek he. Uiteindelijk is het dan zover.
    De rest hoor je wel bij thuiskomst maar wij vonden dat je dit nu toch al moet weten.
    Doe je voorzichtig als je alleen op pad gaat, we willen je wel graag terug hoor.
    Veel plezier in ieder geval.
    Lieve groetjes Adrie en Marianne

  • 10 Oktober 2013 - 18:47

    Nelly En Peter:

    Hoi Tineke

    Wat boeiend jouw verhalen we genieten ervan en vinden het wederom super knap hoe je het allemaal eigenlijk toch in je eentje aanpakt.
    Die kindertjes zijn toch allemaal een voor een om te knuffelen en wat hebben we het hier toch goed niet te geloven.
    Kan me helemaal voorstellen dat dat jouw ding is je ziet direct resultaat als je iets met hen onderneemt en kinderen zijn zo onbevangen beetje eten, drink, spel, zingen hoe moeilijk kan het zijn.
    Geniet er maar van dan krijgen ze weer allemaal een plaatsje in jouw hart.
    Kijk goed uit als je op pad gaat en ook nu zijn we weer in gedacte bij je.
    Liefs Peter en Nelly

  • 10 Oktober 2013 - 23:26

    Elly:

    Ha Tinus,

    Hoezo zie je de kids niet meer? is dat festival een hele week nog dan?
    Dat zou wel jammer zijn.
    Doe voorzichtig als je alleen op toertocht gaat!
    X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nepal, Nepalgunj

tineke gaat naar nepal

Recente Reisverslagen:

13 Maart 2019

Dag 13 Maart 2019

12 Maart 2019

Dag 12 Maart 2019

11 Maart 2019

Dag 11 Maart 2019

10 Maart 2019

Dag 10 Maart 2019

09 Maart 2019

Dag 9 Maart 2019
Tineke

Hallo luidjes dit is dus mijn site,hierop kun je me volgen als ik vanaf 6 januari in nepal ben.gr. Tineke

Actief sinds 08 Dec. 2009
Verslag gelezen: 194
Totaal aantal bezoekers 134492

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2022 - 23 Augustus 2022

Rond trekken in Albanie

15 Maart 2019 - 15 Maart 2019

Laatste verslag Maart 2019

06 Januari 2010 - 12 Februari 2010

tineke gaat naar nepal

Landen bezocht: