Laatste verslag Maart 2019 - Reisverslagen van Tineke C.A.F Gielis - WaarBenJij.nu Laatste verslag Maart 2019 - Reisverslagen van Tineke C.A.F Gielis - WaarBenJij.nu

Eindelijk thuis.

Gister morgen rond 12,30 zou onze terug reis begibpnnen.

We wilde gaan inchecken ,en al snel werd bekend gemaakt dat het vliegtuig waar wij mee terug vlogen 2 uur vertraging had.
Er waren de avond van te voren meldingen gedaan van bommen,Pakistan,india.
De terug reis naar Istanbul zou ook twee uur langer duren te samen 4 uur vertraging.
De meeste mensen misten dus hun aan sluitende vlucht,wij dus ook.

We konden de dag erop opnieuw vliegen.
De informatie kwam maar niet,even gaan vragen dus.
Wij kregen omboeking.
We vlogen wel naar Istanbul een 10 uur durende vlucht,maar de aansluitende vlucht een dag later.
Er zou in Istanbul voor de nacht een hotel geboekt worden.

Na een lange vermoeide vlucht in Istanbul informatie hoe nu verder.
Nou het ging daar allemaal gemakkelijk,maar 3 uur verder hadden wij een kamer in een hotel,waar we vanmorgen om 6 uur werden op gepikt voor onze terug reis naar Amsterdam.
Vanmiddag om 15.00 waren wij eindelijk thuis.

Tja het gaat niet altijd vlekkenloos,maar we zijn weer veilig thuis.
En kunnen wij gaan na genieten van onze reis samen.
Wij hebben genoten.

Ik wil iedereen weer bedanken voor het volgen.
Super bedankt,en weer tot een volgende keer.