Laatste verslag Maart 2019 - Reisverslag uit Anwāra, Bangladesh van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu Laatste verslag Maart 2019 - Reisverslag uit Anwāra, Bangladesh van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu

Laatste verslag Maart 2019

Blijf op de hoogte en volg Tineke

15 Maart 2019 | Bangladesh, Anwāra

Eindelijk thuis.

Gister morgen rond 12,30 zou onze terug reis begibpnnen.

We wilde gaan inchecken ,en al snel werd bekend gemaakt dat het vliegtuig waar wij mee terug vlogen 2 uur vertraging had.
Er waren de avond van te voren meldingen gedaan van bommen,Pakistan,india.
De terug reis naar Istanbul zou ook twee uur langer duren te samen 4 uur vertraging.
De meeste mensen misten dus hun aan sluitende vlucht,wij dus ook.

We konden de dag erop opnieuw vliegen.
De informatie kwam maar niet,even gaan vragen dus.
Wij kregen omboeking.
We vlogen wel naar Istanbul een 10 uur durende vlucht,maar de aansluitende vlucht een dag later.
Er zou in Istanbul voor de nacht een hotel geboekt worden.

Na een lange vermoeide vlucht in Istanbul informatie hoe nu verder.
Nou het ging daar allemaal gemakkelijk,maar 3 uur verder hadden wij een kamer in een hotel,waar we vanmorgen om 6 uur werden op gepikt voor onze terug reis naar Amsterdam.
Vanmiddag om 15.00 waren wij eindelijk thuis.

Tja het gaat niet altijd vlekkenloos,maar we zijn weer veilig thuis.
En kunnen wij gaan na genieten van onze reis samen.
Wij hebben genoten.

Ik wil iedereen weer bedanken voor het volgen.
Super bedankt,en weer tot een volgende keer.

Henk en Tineke

• 15 Maart 2019 - 18:38

Suzanne:

Jeetje...wat een terugreis! Maar gelukkig weer veilig thuis nu.
    Gr Suzanne

• 15 Maart 2019 - 18:40

Wilhelmien:

Mijn God, wat een zootje. Maar..... gelukkig weer veilig thuis samen. Tot snel.

• 15 Maart 2019 - 18:44

Maria :

Jammer dat de terugreis niet vlekkeloos verlopen is; maar het belangrijkste is dat jullie weer veilig thuis zijn en terug kunnen kijken op een mooie vakantie. Groetjes Hans en Maria

• 16 Maart 2019 - 06:26

Toos:

Ik vond het al raar dat ik niets hoorde via je berichten maar gelukkig zijn jullie weer veilig thuis gr. Toos

• 16 Maart 2019 - 09:57

Rita:

Hoi
    Ik vond het ook al lang duren,nog eens nagekeken hoe laat jullie zouden vertrekken
    Maar gelukkig tochveilig thuis nu en even goed uitrusten van zo'n reis.
    Gr Rita