Nepal dag 3 2013 - Reisverslag uit Nepalgunj, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu Nepal dag 3 2013 - Reisverslag uit Nepalgunj, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu

Nepal dag 3 2013

Door: Tineke gielis

Blijf op de hoogte en volg Tineke

04 Februari 2013 | Nepal, Nepalgunj

Half negen was het toen ik op stond.
Normaal ben ik niet zo laat ,maar ik zal 't wel nodig hebben.

Na het ontbijt even naar Kiran om even te bespreken wat ik nog eventueel kan gaan doen.
Ik denk aan een korte trekking of naar Lombini ,de geboorte stad van boedha. Dit is even iets voor mijzelf ,ik wil ook nog graag andere kinder tehuizen bezoeken ,en een ziekenhuis bezoeken ,en eventueel een dagje mee draaien.Wil zoveel ,hi hi.

Toen naar Our Dream.Het was geweldig de kinderen weer te zien. En de kinderen ,die vonden het dit keer geweldig om mij te zien.
Andere keren was het vaak huilen ,maar nu waren ze niet meer van me af te slaan. Ze kennen me onderhand.

We hebben liedje's gezongen ,geknuffelt ,en de bal was helemaal in.
Sono was niet van mijn schoot af te slaan ,en ik heb heeeeeeel veel kusje's mogen ontvangen.

Susiel heeft nog even een lesje engels weg gegeven ,met een grote stok ging ze aanwijzingen geven op het bord ,en de andere kinderen volgde.

Hygiene is het thema op dit moment.
De handje's van de kinderen werden gewassen voor en na het eten.
De snoetje's werden zorgvuldig gepoetst ,en de grotere kinderen werden geprezen als ze dit zelf deden.
Chapeau.

Ook werden hun snoetje's zorgvuldig door het team ingesmeerd met vasaline om uitgedroogde snoetje's te verkomen.

Kortom,een heerlijke dag.Fijn om weer daar te zijn ,daar doe ik het allemaal voor.


By the way er is ook nog een kachel aangeschaft van de donatie's.
Ik had er speciaal geld voor op gestuurd ,en de kinderen hebben het nu lekker warm.
Voor hun doen is dit nu winter tijd ,het vriest niet ,maar 10 graden is nog steeds te koud zonder verwarming.


Gr. en tot morgen maar weer.xxxx Tineke.

  • 04 Februari 2013 - 19:48

    Wilhelmien:

    Ha die Tien. Fijn dat je weer heelhuids bent aangekomen en dat het je goed gaat. Leuke foto's.
    Kun je je hart weer ophalen bij de kinders daar. Hoop dat alles naar wens verloopt en dat je nog een pop vindt. Groetjes en doe stilletjes aan.

  • 04 Februari 2013 - 20:26

    Elly:

    Ha Tinus,

    Leuke foto's. En de boomschildering staat er nog mooi bij.
    Wat een heerlijk gevoel dat de kids zo blij waren om je te zien. Lijkt me super.
    Veel plezier alvast met de trekking die je wil gaan maken. En graag weer wat foto's erbij...;-)

    X Elly

  • 05 Februari 2013 - 13:32

    Rita:

    Hallo Tineke
    Oh wat leuk zo,n ontvangst en de kinderen zullen je wel kennen ja.
    Ook zeer welkom die kachel geloof ik als je die kopjes ziet met de muts op,dat zijn wij niet gewend tenminste niet binnenshuis.Wij zijn verwend ja dat weet ik ha ha
    Nog veel plezier met al je plannen en de Groetjes Rita

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nepal, Nepalgunj

tineke gaat naar nepal

Recente Reisverslagen:

13 Maart 2019

Dag 13 Maart 2019

12 Maart 2019

Dag 12 Maart 2019

11 Maart 2019

Dag 11 Maart 2019

10 Maart 2019

Dag 10 Maart 2019

09 Maart 2019

Dag 9 Maart 2019
Tineke

Hallo luidjes dit is dus mijn site,hierop kun je me volgen als ik vanaf 6 januari in nepal ben.gr. Tineke

Actief sinds 08 Dec. 2009
Verslag gelezen: 228
Totaal aantal bezoekers 133589

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2022 - 23 Augustus 2022

Rond trekken in Albanie

15 Maart 2019 - 15 Maart 2019

Laatste verslag Maart 2019

06 Januari 2010 - 12 Februari 2010

tineke gaat naar nepal

Landen bezocht: