kinderen - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu kinderen - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu

kinderen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Tineke

27 Januari 2010 | Nepal, Kathmandu

Hallo allemaal,met mij alles prima,raak te veel gewend hier ha ha. Bapisha haar sondevoeding is eruit,nu moet ze nog gaan eten,t gaat al stukke beter. er zijn 5 nieuwe kinderen gekomen,heel erg armoedig,en overal wonder over hun hele lijfje,ze zijn zonder hun moederen hun zusje van 14 en 16 moeten alles voor hun doen,ij proberen een beetjete helpen. Lieve VT collega s ben druk bezig met t geld wat jullie hebben ingezamet, ik laatkleding maken voor al de kids uit mijn project,kunnen ze mee naar huis nemen. Ben vandaag naar n ander project geweest voor kinderen met aids,en daar ga ik ook wat doen,hou jullie op de hoogte,en kan jullie niet genoeg bedanken,xxxx

  • 27 Januari 2010 - 11:50

    Nan:

    Wat leuk dat je iets gevonden hebt om daar het geld voor te gebruiken!Dat geeft tenminste voor jou ook voldoening!Heey Tinus,hier een hele grote en dikke knuffel van mij...(voel je hem,hahaahaahah)

    Groetjes Nan xxx

  • 27 Januari 2010 - 12:19

    Angelique:

    Wat geweldig dat je een goed doel hebt gevonden en ook heel fijn om te weten waar het geld voor gebruikt word!Volgens mij vliegt de tijd voor jou daar voorbij en zal het heel moeilijk voor je zijn om daar straks afscheid te moeten nemen.

    Heel veel liefs van TUA en de andere tuasuuntjes

  • 27 Januari 2010 - 12:20

    Toos:

    ik vind het prachtig wat je daar doet het zal je zeker voldoening geven omdat je er kortbij staat, en succes met de kinderen groetjes uit nunhem

  • 27 Januari 2010 - 12:38

    May:

    ha die tinus
    niet te veel gewend raken he zus,
    ik zie je toch heel graag weer terug komen.
    wat goed dat je engeltje de sonde eruit heeft, ik bid met je mee dat ze weer gaat eten.
    ik wist wel dat je t geschonken geld n goede bestemming kon geven dat is wel aan je toe vertrouwd.
    je bent en blijft n kanjer waar ik ontzettend trots op ben.
    mis je en hou van je
    groetjes je zusje may

  • 27 Januari 2010 - 12:59

    Jes:

    Ha Mam,

    Fijn te horen dat het met dat kleine meisje daar weer de goede kant op gaat. Weet nu nog steeds niet hoe ze precies heet want jij schrijft haar naam iedere keer weer anders. (hi,hi)En dat van die kleding is natuurlijk ook helemaal top! Goede bedacht. Zo hebben de kids ook een mooie herrinnering aan jou. En dat aidsproject is natuurlijk helemaal super. Hoop echt dat je wat voor hen kan betekenen. Maar met alle hulp van die geweldige collega's van jou ben je al een heel eind op weg toch? Mam ik ben de dagen nu eerlijk gezegd wel aan 't aftellen hoor. Niet voor jou maar voor mezelf. Ik vind het wel mooi geweest nu. Ik kan niet wachten tot ik je over 16 dagen weer in mijn armen kan sluiten. Ik mis je enorm. Maar ik weet dat dit je droom is en ik ben waanzinnig trots op jou. Ik mag me wel "rijk" voelen met zo'n mam als jij. Zet 'm op daar en tot mails. Ik hou van je!!!!

    xxx Jessy

  • 27 Januari 2010 - 13:42

    Jarka:

    Hoi tinus, heb net met jessy gepraat op school dus ben weer op hoogte, geweldig wat je doet met het geld en misschien had het wat meer moeten zijn en zou je nog meer kunnen doen.De werkelijkheid is altijd anders dan wij ons hier kunnen voorstellen je ziet de ellende op de foto's maar het gevoel van de realiteit daar, heb je niet. Ik hoorde van jessy nog 16 dagen dus doe en probeer nog van alles te doen waarvan je al jaren hebt gedroomd. Heel veel groetjes van jarka

  • 27 Januari 2010 - 18:25

    Ellebel:

    Heej Meissie, vind het super dat het je zo goed bevalt. En geweldig dat je die kindertjes van kleding kunt voorzien, wat ook echt wel in ons straatje past... lopen ze dadelijk allemaal in een boyfriends jeans..hahaha. Suc6 nog met alles en tot het volgende berichtje! Dikke knuf xxx

  • 27 Januari 2010 - 18:27

    Patricia:

    Jeee wat een interessante verslagen, heb nu pas een goed beeld van hoe het er uit ziet, wat fijn dat je daar je plek beetje gevonden hebt!

    Zal wel super voelen om iets voor die mensen te kunnen doen, al ist dan alleen al uithelpen!

    Vind het super dat je dit doet!!

    Groetjes Patricia

  • 27 Januari 2010 - 19:23

    Ria:

    Ha Tinus wat fijn dat het goed met je gaat en dat je een doel voor het geld hebt gevonden.
    Ik vind het een geweldig idee om kleding aan te schaffen, en de kinderen met aids komen ook aan de beurt lwws ik.
    Ga zo door en je weet GENIET. Groetjes Ria.

  • 27 Januari 2010 - 20:57

    Rita:

    Hallo Tineke

    Ik ben blij dat de sonde eruit is bij de kleine meid,ja en nu nog gaan eten dan gaat het de goede kant op.
    Dat zijn er veel 5 kindjes maar nu zijn ze in goede handen en komt alles goed.en van die kleren is ook een geweldig idee,daar hebben ze wat aan.Nog veel werk plezier en niet te veel wennen daar ha ha De Groetjes van ons.

  • 27 Januari 2010 - 21:54

    Jacqueline:

    Super!!! om te lezen dat het geld zo goed besteed word,weten nu zeker dat het op de juiste plaats terecht komt.Tineke ga zo door en tot lees!!!!!!!!!!! gr Jacqueline

  • 27 Januari 2010 - 22:00

    Adrie En Marianne:

    he meiske.
    Fijn om weer iets van je te horen. Kijk er iedere keer weer naar uit! Ook heel fijn dat het met Bapisha wat beter gaat. Is jouw zorgenkindje he.
    Is het nu 3 of 4 weken dat je daar helpt? Want bij 3 weken zou het betekenen dat je bijna moet gaan daar. Zal wel moeilijk worden.
    Geweldige invulling van het geld van je collega's!
    Heel veel liefs van Adrie en Marianne.

  • 28 Januari 2010 - 10:57

    Jacomien:

    Zo te horen heb je daar je werk en je ontspanning. Die zul je wel nodig hebben. Ik denk dat het emotioneel heel zwaar is. Leuk dat je kleding laat maken voor de kinderen dat is toch iets blijvens. Hou je taai en tot de volgende mail

  • 28 Januari 2010 - 11:06

    Nicole:

    Hoi Zus!

    Je reisverslagen geven een goede indruk van de situatie daar....maar óók van hoe jij je daar voelt.Kon je de eerste dagen tussen de regels doorlezen hoe aangedaan je was en machteloos je je een beetje voelde, nú lees ik het verhaal van een enthousiaste gemotiveerde zekere hulpverlener, die geniet van de voldoening en die inderdaad haar droom najaagd daar in het verre Nepal!Tóp gedaan meid, ik vind het klásse!!!Dikke kus

  • 28 Januari 2010 - 15:16

    Mayke:

    Hey Tinus!
    Wat een leuk idee van je om de kinderen kleding te geven van het geld. Past goed bij ons he?!
    De tijd vliegt in elk geval, want je komt alweer bijna terug. Je doet hele goeie dingen daar, echt super! Doei doei!!!!
    xxx Mayke!

  • 28 Januari 2010 - 20:10

    Henk :

    hoi schat gelukkig gaat het met bapisha wat beter nu nog proberen het eten binnen te houden.en zorgen dat de anderen kinderen hun wonden snel helen .he perfect gedaan met je besteding van het sponsor geld van vt ,ellebel en haar vrienden ,philips.Het is goeg terecht gekomen,maarja dat wisten ze wel met zo een kanjer.ik hoop dat je weer een fijn weekend tegenmoet gaat en veel nieuws te zien krijgt.ik heb ook een lang weekend ,krijg vrijdagavond de kids liv en finn en maandag seph.en de rest van de tijd hoe verbouw ik mijn hut.heel veel plezier geef de kids een dikke knuffelen geniet geniet geniet love you xxxx

  • 04 Februari 2010 - 22:39

    Eric:

    Hey Zuster Tineke,
    Wat vliegt de tijd inderdaad, zit je missie werk er al weer bijna op.
    Nou, ik weet zeker dat je jouw steentje hebt bijgedraagd daar. Tis zo'n mooi land en toch zoveel armoede. Fantastisch dat je hebt gedaan wat je deed. Nepal zal altijd een deeltje van je blijven. geniet er nog ff van !!!!
    liefs van eric

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nepal, Kathmandu

tineke gaat naar nepal

Recente Reisverslagen:

13 Maart 2019

Dag 13 Maart 2019

12 Maart 2019

Dag 12 Maart 2019

11 Maart 2019

Dag 11 Maart 2019

10 Maart 2019

Dag 10 Maart 2019

09 Maart 2019

Dag 9 Maart 2019
Tineke

Hallo luidjes dit is dus mijn site,hierop kun je me volgen als ik vanaf 6 januari in nepal ben.gr. Tineke

Actief sinds 08 Dec. 2009
Verslag gelezen: 210
Totaal aantal bezoekers 134673

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2022 - 23 Augustus 2022

Rond trekken in Albanie

15 Maart 2019 - 15 Maart 2019

Laatste verslag Maart 2019

06 Januari 2010 - 12 Februari 2010

tineke gaat naar nepal

Landen bezocht: