Dag 18 Februari 2013 - Reisverslag uit Nepalgunj, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu Dag 18 Februari 2013 - Reisverslag uit Nepalgunj, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu

Dag 18 Februari 2013

Door: tineke gielis

Blijf op de hoogte en volg Tineke

19 Februari 2013 | Nepal, Nepalgunj

Gister avond nog wat gehad.

Mijn computer moest op geladen ,en ik had m aan de oplader in t stopcontact.De stroom viel op dat moment uit in m'n Hotel ,en ze sloten de generator aan ,en poef een vlam uit t stopcontact.
Mijn Computer werkt gelukkig nog ,maar mijn oplaad kabel is naar de knoppen.Ik naar de balie ,ik had op de kamer ook geen stroom meer ,nu proberen ze m,n kabel te repareren ,geloof niet dat dat lukt ,maar omdat hiet strike is vandaag ,moet ik zo wie zo wachten tot morgen avond.
Nu zit ik in een internet cafe.

Vandaag was alles gesloten hier ,er rijden geen bussen of taxi's .
Kiran is te voet naar hier gekomen ,om toch nog wat te ondernemen. Twee uur heeft hij gelopen ,en dat allemaal voor mij.

We zijn naar een wandeling van een anderhalf uur aan gekomen bij een Tempel park ,we hebben daar even van de rust genoten ,en toen zijn we weer verder gewandeld.Half uurtje verder zaten we in de bossen ,waar het heerlijk vertoeven was.

Een andere weg terug genomen ,en na een wandeling van ander half uur weer terug in Thamel ,daar hebben we samen wat gegeten ,en nu zit ik hier achter internet.

Morgen heb ik een afspraak met een journaliste ,en ben erg benieuwt wat er uit gaat komen ,jullie horen t wel.

P.s morgen gaat Kiran even checken bij het post kantoor hier of ze al iets weten van t knuffel pakket.

xxxxxxx Tineke.

• 19 Februari 2013 - 13:12

Rita:

Hallo Tineke
    Wat zal jij geschrokken zijn was het een soort kortsluiting?
    Nu maar hopen dat de kabel te maken is,anders moet je iedere keer naar een internetcafe,balen zeg
    En als ik het zo lees dan sport je genoeg ha ha wandelen of doe je af en toe een sprintje(flauw he)
    ik zal duimen dat er iets positiefs uitkomt met de afspraak die je hebt met de journaliste.
    Doe rustig aan en nog veel plezier Groetjes Rita

• 19 Februari 2013 - 19:58

Wilhelmien:

Joepie, heb je een computer bij je en dan dit weer. Maar goed dat alleen de kabel stuk is.
    Eigenlijk zou je nu mee moeten lopen met de 4 daagse, training heb je in ieder geval voldoende gehad haha.
    Ik hoop net als Rita dat de afspraak met de journaliste iets positiefs opbrengt, we zullen voor je duimen.
    Amusatie en tot horens. Groetjes oet Rooj.