Dag 3 - Reisverslag uit Nepalgunj, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu Dag 3 - Reisverslag uit Nepalgunj, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu

Dag 3

Blijf op de hoogte en volg Tineke

06 November 2016 | Nepal, Nepalgunj


Slechte nacht gehad.
Wilhelmien pijn in haar rug ,en ik misselijk,en niet lekker.

Toch even naar de yoga , ging best wel goed.
Ik vind het heerlijk.
Terug in het hotel ,omgekleed en toen naar het onbijt.
Paar happen gegeten ,maar toen ging t behoorlijk fout ,flinke diarree.
Toch is het bij die ene keer gebleven ,en voel ik mij weer steeds beter.
Mien blijft last houden ,erg lastig.

We zouden vandaag naar de kids gaan ,we wilde met Sharmila naar een winkel ,voor spulletjes die nodig zijn.
We hebben nl. Wat geld gekregen om ze daar eens te verwennen.

Sharmila kon niet,dus dit is verschoven tot morgen.
Komt goed staat op de planning.

Wij zijn naar de boda stoepa gereden ,erg benieuwd hoeveel ze hadden op gebouwd.
Ze zijn heel goed opgeschoten kan ik jullie vertellen ,ziet er bijna weer als nieuw uit.


Beetje een suffe dag ,maar dat zit er soms ook wel eens bij ,maar komt allemaal weer goed ,en we genieten nog steeds.

Morgen dus op naar de kids ,zie er weer naar uit .

Gr.Tineke en Wilhelmien.

  • 06 November 2016 - 13:56

    Cees En Theo.:

    Hi Tineke en Willemien,

    Het gaat weer op z'n Nepalees. Hink. stap, sprong en 1 stapje terug.
    Wel in goede restaurants eten, ander blijf je last houden van je lijf.
    Geniet van alles en doe ook Sharmila de groeten.

  • 06 November 2016 - 14:11

    Toos:

    Ik wens jullie beide beterschap toe. Als het mogelijk is zoveel mogelijk iets van beschuit eten dat helpt meestal en hierbij cola dit dood de bacterie voor wilhelmien heb ik geen goede raad ik denk zoveel mogelijk blijven bewegen gr. Toos

  • 06 November 2016 - 19:21

    Nelly En Peter:

    Hei Tineke en Wilhelmien

    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen maar minder dat de gezondheid het wat laat afweten.
    Let goed op gezond voedsel en Wilhelmien oefeningen doen enigste optie in deze en liggen of lopen want veel zitten is ook vergif.

    Hopelijk morgen weer beide kiplekker zodat jullie kunnen gaan genieten waar jullie voor gekomen zijn de kindjes. Daar draait het toch om. Maak er samen een super fijne tijd van.
    Wij zijn in gedachte bij jullie. XX Peter en Nelly

  • 07 November 2016 - 09:39

    Marion En Elke (Triangel) :

    Hallo Dames,
    Wat vervelend dat jullie niet helemaal lekker zijn (geweest).
    Hopelijk knappen jullie snel weer op!
    Mien, Marion zou je nu heel graag een dikke knuffel willen geven zegt ze.
    Heel veel lieve groetjes van ons allemaal!
    We denken aan jullie!!





Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nepal, Nepalgunj

tineke gaat naar nepal

Recente Reisverslagen:

13 Maart 2019

Dag 13 Maart 2019

12 Maart 2019

Dag 12 Maart 2019

11 Maart 2019

Dag 11 Maart 2019

10 Maart 2019

Dag 10 Maart 2019

09 Maart 2019

Dag 9 Maart 2019
Tineke

Hallo luidjes dit is dus mijn site,hierop kun je me volgen als ik vanaf 6 januari in nepal ben.gr. Tineke

Actief sinds 08 Dec. 2009
Verslag gelezen: 199
Totaal aantal bezoekers 133782

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2022 - 23 Augustus 2022

Rond trekken in Albanie

15 Maart 2019 - 15 Maart 2019

Laatste verslag Maart 2019

06 Januari 2010 - 12 Februari 2010

tineke gaat naar nepal

Landen bezocht: