laatste week werken - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu laatste week werken - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu

laatste week werken

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Tineke

02 Februari 2010 | Nepal, Kathmandu

Hallo ben al weer toe aan mijn laatste week werken, Met heel veel pijn in mn hart zal ik afscheid moeten nemen van de kids,zie er erg tegen op. heb in de week vrij die ik heb 3 dagen trekken gebookt,lijkt me tof om wat meer van nepal te zien.Ben ook zeker van plan om in mn vrije week n weeshuis te bezoeken,om te kijken wat ik daar mee kan doen.Ga zodadelijk de kleding op halen ben benieuwd,heb ook nog n mountenbike toer gesponzert voor de kids met aids,en voor nspn aids kinderen komt er een nieuw bed voor de nachtverpleegster,die slaapt nu op de grond.Elly wil jou en jou vrienden ook nog even bedanken,voor jullie gulle gift

  • 02 Februari 2010 - 11:01

    May:

    zussie
    ik kan me voorstellen dat t je pijn gaat doen om strax afscheid te moeten nemen van je lieve engeltjes en de heerlijke droom.
    maar jou kennende ben je er niet de laatste keer geweest.
    je zult zeker weer terug keren om te zien hoe t met ze gaat.
    ook ben ik er zeker van dat ze in nepal onze tinus en haar goed hart nooit zullen vergeten.
    geniet deze laatste week nog met volle teugen. en geniet vooral je laatste week van nepal zelf, je hebt t verdiend meid.
    hier kan je niet meer stuk we zijn supertrots op je maar ook weer blij als je eindelijk weer bij ons terug bent.
    geniet geniet geniet nu t nog ff kan
    we love you.
    dikke dikke kus.
    zussie may

  • 02 Februari 2010 - 12:15

    Rita:

    Hoi Tineke

    Als je zo achteraf kijkt is het wel erg vlug gegaan allemaal he?Nog een weekje en het is alweer voorbij.Ik heb wel genoten van je verslagen en dat rots klimmen was wel tof he en ook mooie foto"s daar van Ik hoop dat je nog kunt genieten van de laatste week,al is dat wel dubbel ja en dat je nog allemaal kunt doen wat in de planning staat.
    De Groetjes Rita

  • 02 Februari 2010 - 12:16

    Toos:

    ja dat zal even slikken worden, maar geniet de laatste dagen nog maar even als je dan thuis bent kun je op een mooi tijd terug kijken, nog veel plezier groetjes uit Nunhem

  • 02 Februari 2010 - 12:30

    Ellebel:

    Heej Tinusss,

    Graag gedaan hoor, dit was eindelijk eens een goed doel waarvan we zeker wisten dat het bij de juiste bestemming terecht kwam, dankzij jou.
    Je hebt het super geregeld.
    Ik wens je heel veel sterkte voor je laatste werkdag tussen "jouw"kindertjes.
    En ontzettend veel plezier tijdens je trekking, zal af en toe wel afzien worden, maar des te groter de kick achteraf!!!
    Ben wel blij als je terug bent bij VT, heb mijn r...maatje wel gemist hahaha.

    Dikke kus Ellebel

  • 02 Februari 2010 - 12:51

    Jessy:

    Lieve mam,

    Nog 10 daagjes en dan kan ik je weer in mijn armen sluiten. Ik leef erg met je mee. Wat zal het afscheid moeilijk worden maar ik hoop ook dat je terug kan kijken op een geweldig mooie tijd en dat je beseft dat je al onwijs veel voor al die lieve mensen en kindjes betekend hebt. En ik hoop dat je straks als je thuis bent ook nog een manier vindt hoe je hun kan helpen. Wij hier in huize Kneepkens staan in ieder geval voor je klaar! Toch hoop ik eerlijk gezegd wel dat je het ook wel weer fijn vindt om naar huis te komen, al ligt dat voor ons natuurlijk iets anders dan voor jou. Jij hebt het denk ik vaak te druk gehad om ons te missen en zat helemaal in je uitdaging. Wij kijken in ieder geval uit naar volgende week vrijdag en ook de kids zullen onwijs blij zijn als ze je zaterdag weer zien. Veel plezier nog en succes!

    xxx Jessy

  • 02 Februari 2010 - 12:56

    Liv:

    Lieve oma Tineke ik kus je ooit wel. Oma komt zo weer terug. Ik ben blij als je weer thuis komt. Als ik naar de carnaval ga komt oma weer terug. (Liv haar eigen woorden)

    huyfrxtckl,./ccccccccccnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnm ( Getypt door Liv)

    xxx Liv

  • 02 Februari 2010 - 13:03

    Sue:

    Lieve Oma,

    Ik ben nog een beetje te klein om 't allemaal te snappen. Voor mij is alles dan ook gewoon doorgegaan. Zo kan ik je vertellen dat ik al best goed alleen kan zitten en ik tijger voortaan de hele kamer door. Je zal straks je ogen uitkijken als je mij weer ziet. Ik ben al een heel dametje aan 't worden. Zaterdag 12 februari zien we elkaar weer, dan kunnen we weer samen knuffelen. Ik kan ook al hele lekker kusjes geven dus ik bewaar er één voor jou!! En heel soms zwaai ik met mijn handje al gedag. Misschien laat ik je dit dan ook wel zien maar dat kan ik niet beloven. Dan moet mijn handje namelijk ook meewerken. (hi,hi)
    Ik wens je nog een paar hele fijne dagen. Veel plezier nog en tot gauw!

    Dikke kus,

    Sue


  • 02 Februari 2010 - 14:04

    Angelique:

    Lieve Tinus,

    Wat is het snel gegaan!
    Nog ff en dan loop je weer rond bij ons, maar wel met een ervaring en herinnering die niemand je ooit nog af neemt.
    Ik hoop dat je die laatste week nog lekker kunt genieten!

    Heel veel liefs TUA

  • 02 Februari 2010 - 17:22

    Finn:

    Oma je bent heel erg lief. Ik hoop dat je 't heel fijn vindt daar. En fijn doet werken. Ik zit nu met de Cars auto's te spelen en ik heb de Cars dvd opstaan. En ik vind 't fijn dat je over 2 weken weer terug komt. Ik hoop dat je straks als je terug komt het heel leuk in het vliegtuig vindt. En ik denk als je terug bent dat ik het weer heel fijn vind dat ik weer met je kan knuffelen.
    (eigen woorden van Finn)

    xxddddert6yuiiopppbbbbbxcdswertyuiiiiiibbbbbbbbbbbbbbcxzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqq2w3 (getypt door Finn)

  • 02 Februari 2010 - 18:30

    Adrie En Marianne:

    He Tineke
    Als het voor jou net zo snel is gegaan als voor ons.... Tjonge, wat vliegt de tijd. En ja, pijn in je hart zul je zeker hebben, dat kan ik me heel goed voorstellen. Maar je neemt een berg aan herinneringen mee, die neemt niemand je af. Wij hopen toch nog het nodige van je te horen voordat je weer in het Weertse terug bent.
    Geniet ervan!!!!!!!!!
    Liefs Adrie en Marianne

  • 02 Februari 2010 - 18:33

    Nan:

    Heey Tinus,
    De tijd vliegt voorbij!!
    Het zal inderdaad niet makkelijk zijn om afscheid te nemen van die hummeltjes( en de omgeving).Maar je mag jezelf wel een schouder klopje geven,hoor! Want je hebt het toch maar ff gedaan!Geniet maar lekker van je tocht.En we zien je gauw weer bij VT.Ja,ja,ook wij missen,hahaahha
    gr.Nan

  • 02 Februari 2010 - 20:11

    Tilly:

    hallo tien super echt tof waar je mee bezig bent petje af succes en een goede terug reis spreek je wel in weert

  • 02 Februari 2010 - 22:00

    Jacqueline:

    hoi Tineke, wat vliegt de tijd niet te geloven, maar wat heb jij goed werk verricht.Geniet nog van je laatste week.Gr Jacqueline.

  • 03 Februari 2010 - 13:47

    Jarka:

    lieve tinus
    Wat gaat het snel en wat erg voor jou om daar afscheid te nemen terwijl er nog zoveel te doen is . Je kan tevreden met je zijn want jij had de keuze gemaakt om daar te kunnen helpen natuurlijk wordt het heel emotioneel en een ervaring om nooit meer te vergeten. Het is heel snel gegaan maar voor je familie is het dalijk weer super fijn dat je er al bent. Geniet nog van alle dingen die je op je weg tegenkomtzoals nepal vanuit de andere hoek gezien.Groetjes en tot gauw

  • 04 Februari 2010 - 20:54

    Nelly En Peter:

    Hoi Tineke
    Het is niet te geloven voor ons is de tijd gevlogen en voor jou denk ik ook. De mooie herinneringen blijven bij je achter en het gevoel dat je echt iets hebt kunnen doen. Hoop echter dat je ook weer zin hebt om naar huis te komen want hier wachten heel veel mensen die benieuwd zijn naar jouw verhalen. Geniet nog van de laatste week goeie reis en wij zijn ook erg blij als je weer terug bent op Weertse bodem

    Groetjes XX Peter en Nelly

  • 07 Februari 2010 - 08:20

    Mir:

    ha die Tineke,

    je laatste week bij de kids. Wat een ervaring. Toen je schreef dat je kleding ging kopen voor de kinderen kreeg ik een beetje het 'sound of music' gevoel. Natuurlijk wel een klein beetje anders, maar de kleding in de film zorgde voor blije snoetjes, dus dat zal bij jou niet anders zijn. Mooi idee!!!

    groetjes,
    Mir

  • 07 Februari 2010 - 15:54

    Cam- Man:

    Zo, weet je ook eens wat het is!!

    Doe dit al vijf jaar, heftig en met gevaar voor eigen leven!!, in de ~Balkan

    Toch ben ik trots op je!!

    Zoals ik altijd stel, Nederlandse mensen zouden deze plaatsen eens moeten bezoeken, al was het maar heel even!! ........dan was er een hoop minder rottigheid in hun leven en ........ in Nederland.

    Cam-Man

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nepal, Kathmandu

tineke gaat naar nepal

Recente Reisverslagen:

13 Maart 2019

Dag 13 Maart 2019

12 Maart 2019

Dag 12 Maart 2019

11 Maart 2019

Dag 11 Maart 2019

10 Maart 2019

Dag 10 Maart 2019

09 Maart 2019

Dag 9 Maart 2019
Tineke

Hallo luidjes dit is dus mijn site,hierop kun je me volgen als ik vanaf 6 januari in nepal ben.gr. Tineke

Actief sinds 08 Dec. 2009
Verslag gelezen: 216
Totaal aantal bezoekers 134526

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2022 - 23 Augustus 2022

Rond trekken in Albanie

15 Maart 2019 - 15 Maart 2019

Laatste verslag Maart 2019

06 Januari 2010 - 12 Februari 2010

tineke gaat naar nepal

Landen bezocht: