28 Sept 2014 - Reisverslag uit Nepalgunj, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu 28 Sept 2014 - Reisverslag uit Nepalgunj, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu

28 Sept 2014

Blijf op de hoogte en volg Tineke

28 September 2014 | Nepal, Nepalgunj

De tijd vliegt hier voorbij.
Zo lig ik in bed,en nu zit ik weer aan mijn diner Hi Hi

Vandaag uitgezocht hoe ik de visite kaartjes wilde hebben ,even wat werk op internet.
Ik had een afspraak voor vandaag om ze te bestellen ,maar helaas hij kon ze niet leveren voor donderdag.

Dus weer op zoek naar een ander.
En gevonden ,het ontwerp is klaar ben er trots op samen met de kaartjes maker meneer ,ben z,n naam vergeten ,op de pc een leuk ontwerp gemaakt.
Later in de middag kreeg ik een telefoontje of ik de eerste wilde zien ,ze zagen er perfect uit ,morgen zijn ze klaar.

Om vier uur vanmiddag had ik een afspraak met Kiran.
Er was wat oneindigheid van hem zijn kant,begrijpen doe ik het nog steeds niet.
Hij zit ook in t project en wil er graag mee stoppen,even goede vrienden ,maar voor hem hoefde de vriendschap dan niet meer.
In hun cultuur is een vriendschap niet te vergelijken met die van ons ,daar ben ik inmiddels wel achter.

Maar we hebben er goed over gesproken ,en hopelijk komt het weer een beetje goed.

Verder heb ik niks meer te melden vandaag.
Tot morgen maar weer.

• 28 September 2014 - 20:31

Wilhelmien.:

Wat fijn voor je dat je, na veel omwegen, de visitekaartjes
    nu toch eindelijk voor elkaar hebt.
    Voor wat betreft de vriendschappen in Nepal: misschien zijn ze
    daar gewoon eerlijker dan hier, haha.
    Veel plezier nog.