Dag 2 Maart 2019 - Reisverslag uit Anwāra, Bangladesh van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu Dag 2 Maart 2019 - Reisverslag uit Anwāra, Bangladesh van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu

Dag 2 Maart 2019

02 Maart 2019 | Bangladesh, Anwāra

Goedemorgen.

Gister avond nog even gezellig,en lekker gegeten.
Even douchen en lekker onder de wol.
Henk heeft weer als een blok geslapen,hij hoort niks,en t was me toch een herrie.

Vanmorgen even aan t ontbijt besproken wat te gaan doen vandaag,
We kozen voor Dhulikel ,voor een prachtig uitzicht en duizend treden omhoog.

We waren iets aan de late kant dus maar gelijk vertrokken.
Na een uurtje onderweg,pang iets met de bus.
Eruit dus,we konden niet verder ,overstappen op een andere bus.Daar moesten we staan, geen zitplaatsen meer ,voor Henk ongemakkelijk moest gebogen blijven staan,de bus is niet hoog genoeg.
Moest gelijk aan jou denken Wilhelmien.

Ander half uur later op de bestemming aan gekomen.
Het is de moeite waard,mooie tempels en een prachtig uitzicht op die hoogte.

Boven gekomen een geweldige drukte.
Gezelligheid,muziek,eten en drinken,even snel gaan neuzen,ik wil er alles van weten natuurlijk.
Gezellig even wat rond gelopen,mensen maakte een dansje,en deden zelfs de stoelen dans,ja ja hier in Nepal.
Kei leuk om te zien.
Een groepje jongens vertelde ons dat t een grote picknick was ,een klein manneke zat te spelen dat hij een vuurtje kon maken,zo super om te zien.

Weer de terug tocht naar beneden,we hadden er dorst van gekregen.
En ja Finn we zijn weer in t zelfde huiskamer cafeetje gaan zitten.
Nou Opa moest een paar keer slikken,op de foto,s lijkt t toch heel anders,en dat is ook zo,veel foto,s laten de werkelijkheid net niet zien,daar moet je voor hier zijn.

Na een fijne middag,terug met de bus,weer een lange rit,maar das nou eenmaal zo,wil je hier wat zien moet je er een stukje voor gaan.

Dag 2 ook weer voorbij.
We hebben de avond nog ,die kan er zeker nog wel bij.

Tot morgen maar weer.
Henk en Tineke.

• 02 Maart 2019 - 12:26

Rita:

Hoi hoi samen
    Toch weer vanalles meegemaakt dus zoals een kapotte bus.
    Maar goed dat jullie vakantie hebben en nergens op tijd moeten zijn,want dat gaat daar niet lukken.Mooie foto s en vooral dat jongetje wat zo zijn best doet.
    Nog veel fun tot morgen gr Rita

• 02 Maart 2019 - 12:52

Wilhelmien:

Henk en Tineke, ik ben stik jaloers. Wat zou ik dit graag mee gemaakt willen hebben zonder zorgen thuis. Moet veel aan jullie denken. Wat fijn dat jullie dit samen mee kunnen maken. Geniet er van!!!

• 02 Maart 2019 - 15:31

Nicole:

Heb ik al gezegd hoe trots ik op je ben? Geweldig dat je dit nu weer samen met Henk beleefd.. Onbebtaalbaar... mooi mens.. mijn zus... topper

• 03 Maart 2019 - 04:43

Christel:

Hallo Tineke en Henk.
    Wat bijzonder om te zien.
    Het is een hele andere wereld.
    Wat ik me wel kan voorstellen is dat er daar minder stress is, of vergis ik me?
    Hopelijk is het ook met eten goed te doen.
    De foto’s zeggen toch wel al heel veel. Wat bijzonder allemaal!