fair fair - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu fair fair - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu

fair fair

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Tineke

19 Juli 2010 | Nepal, Kathmandu

Woaaaaaaaa mijn fancy fair was een groot succes.Eindelijk was t zo ver,naar hard werken en veel voorbereiding,kon de fancy fair van start gaan op zondag 18 juli.Een hele leuke dag en heel druk bezocht.Tilly heeft mij veel gesponsert,en Eric v Lierop heeft een prachtig schilderij gemaakt,t moest gaan lukken.Mede dankzij de vele mensen die mijn fancy fair bezochten en de inzet van een aantal lieve mensen is het zeer succesvol geweest.De oppbrengst gaat 9 augustus met mij mee,en zal zeker op de goede plaats terecht komen,daar zorg ik voor.Dank jullie wel allemaal,en ik hoe julli op de hoogte van mijn plannen daar.xxx Tineke

• 19 Juli 2010 - 11:09

Elly:

Ha Tinus, jullie hadden het hartstikke leuk opgezet, fijn dat het zo een succes is geworden. En zeker gaan we jullie weer volgen in augustus!!!

xx ellebel

• 19 Juli 2010 - 13:57

Rita:

Hallo
    zo te zien hebben jullie goed je best gedaan zeg,het ziet er mooi en gezellig uit.
    jammer dat wij niet konden komen,maar de volgende keer beter,dat beloof ik.
    groetjes

• 19 Juli 2010 - 20:15

Ria :

Hallo Tinus wat fijn dat het allemaal zo goed gegaan is.
    Jammer dat ik er niet bij kon zijn, maar hier is het ook fijn.Zie dat je de tent niet nodig hebt gehad.Alleen maar beter he.Groetjes uit Frankrijk Toosje,Bert en Ria.