Dag 1 2017 - Reisverslag uit Satbariya, Bangladesh van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu Dag 1 2017 - Reisverslag uit Satbariya, Bangladesh van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu

Dag 1 2017

Blijf op de hoogte en volg Tineke

27 Oktober 2017 | Bangladesh, Satbariya

Hallo.

Daar zijn we weer.
Onze reis is goed verlopen.
Tot we in Delhi waren.
Na lang in de rij bij de paspoort controle ,kregen wij te horen dat wij de koffers niet konden krijgen zonder een indisch visum.
Terwijl wij informatie kregen v Turkisch Airline,s dat we ze in Delhi op moesten halen en opnieuw in moesten checken.

Geen koffers dus,ze hadden zo simpel kunnen handelen,maar het ging m niet worden.

Ze zouden met de volgende vlucht mee komen,niet dus.
Op dit ogenblik is een medewerker v ons hotel naar de airport om te kijken of ze zijn geariveerd.
Afwachten,beetje machteloos vevoel.

Verder hebben wij de boel een beetje verkent hier,
En even op bed gelegen om bij te komen v onze reis.

Klop klop kijken wie er is.

En ja hoor onze redding met de koffers.
Erg blij,nu kunnen we lekker douchen .

Eind goed al goed tot morgen.

Ons eerste avontuur ,soms ook niet leuk.

Morgen weer een dag.

Nicole en Tineke.

• 27 Oktober 2017 - 15:23

Wilhelmien:

Gaat weer lekker deze reis. Maar gelukkig toch weer alles op z’n pootjes terecht gekomen. Hebben jullie weer ‘onze kamer’? Maak je een foto van het dakterras?
    Genieten jullie er maar goed van en doe iedereen de groetjes. Eerst maar eens bijkomen van de lange reis! Slaap lekker!

• 27 Oktober 2017 - 17:35

Toos:

lijkt me niet zo geweldig als je nog geen koffers hebt. Maar gelukkig is dat weer in orde fijne vakantie gr.

• 27 Oktober 2017 - 20:51

Rita:

HalloDames
    gelukkig weer met beiden beentjes op de grond,dat is toch het belangrijkste.
    En dat van de koffers is ook goed gekomen,dus een goed nachtje slapen,endan kunnen jullie
    er weer tegen aan.Veel plezier samen Gr Rita

• 27 Oktober 2017 - 20:51

Rita:

HalloDames
    gelukkig weer met beiden beentjes op de grond,dat is toch het belangrijkste.
    er weer tegen aan.Veel plezier samen Gr Rita

• 28 Oktober 2017 - 15:30

Cees En Theo:

Hi Ladies,
    Jullie zijn toch echte wereldreizigers, ' n uurtje langer op het vliegveld, moet je ook maar als vakantie beschouwen. Maak er een mooie trip van en veel groetjes aan de dames en kids.