dag 5 - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu dag 5 - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu

dag 5

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Tineke

17 Februari 2011 | Nepal, Kathmandu

Vanmorgen was het weer stralend weer.Gelukkig maar,ik heb gisteren een heel boek uit gelezen.Overal was het koud,verwarming is hier niet.Vanmorgen op pad gegaan,en naar het kindertehuis gegaan waar ik gewerkt heb in jan-febr.Het was weer als vanouds,heb de hele dag wat met de kinderen gewerkt.Denk dat ik morgen nog een keertje terug ga,het doet me goed om mijn steentje bij te kunnen dragen.Er was een engelse dame daar,zij doet hetzelfde werk als ik.Geld inzamelen voor de kids hier.Heb verschillende tips van haar gekregen,mooi is dat.Om 4 uur ben ik met haar teug gegaan naar Thamel,daar had ik een afspraak met Jhamk,om naar het weeshuis te gaan.Veel indruk op mij gemaakt,ja Henk je kunt wel zeggen,niet te veel emotionele betrokkenheid,maar je moest er zelf maar eens een kijkje nemen.de kinderen leven in pure armoede,en er zijn constant 2 mensen die zich om hun bekommeren.Morgen zet ik wat foto s van het tehuis op de site,kunnen jullie een indruk krijgen.Het ergste is dat ik niet iedereen kan vertrouwen,ik moet op m n hoede blijven,tenslotte wil iedereen hier geld.Ik kan niet zien of het bij een of andere in z n eigen zak terecht komt.Als ik wat wil doen,dan haal ik voor een maand rijst en geef het aan de mensen die voor de kinderen zorgen. Dan weet ik zeker dat de kinderen te eten hebben.Het was weer een inoverende dag.xxxx Tineke

• 17 Februari 2011 - 16:10

Ellebel:

Ha Tinus. tis ook overal hetzelfde, alles draait altijd om geld en overal moet je op je hoede zijn. Hoop dat het je lukt de juiste mensen eruit te pikken die je kunt vertrouwen. Tis iig wel weer lekker weer zo te zien met 26 gr.
    Moet eens even opzoeken wat het tijdsverschil is met Nepal.
    Dikke knuf.

• 17 Februari 2011 - 16:16

Ellebel:

Ps. kan het kloppen dat het in Nepal 4.45 u later is???