Dag 1 Maart 2019 - Reisverslag uit Anwāra, Bangladesh van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu Dag 1 Maart 2019 - Reisverslag uit Anwāra, Bangladesh van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu

Dag 1 Maart 2019

Blijf op de hoogte en volg Tineke

01 Maart 2019 | Bangladesh, Anwāra

Hallo ,daar zijn we weer.

Gisteravond vroeg ons mandje in.
Henk gelijk in coma en tot 9 geslapen vanmorgen,ik iets later gaan slapen,redelijk goed maar ik ben vaak wakker geweest ,kwam omdat we 4 hoog een kamer hadden en ik een trauma heb van brand,kon er nergens uit ,gelijk vanmorgen andere kamer gevraagd,doen ze niet moeilijk over,blij dat ik dat gedaan heb.

Lekker weer vandaag,dus ontbijte buiten op een terras ,heerlijk wakker worden.
Terug naar t Hotel nog even een kopje koffie en thee op t dak terras van ons hotel.

Rond de klok van twaalf op weg naar de kids.Onderweg nog iets leuks voor ze kopen,muziek instrumentje,s en wat balletjes,en op naar de bus.
Altijd weer een volle bus,welke tijd je ook gaat.
Iets eerder er uit dat wij nog een stukje kunnen lopen,even benen strekken.

Het was weer een warm welkom.
De kids altijd de eerste dag erg verlegen,en wij houden ons dus een klein beetje op de achtergrond.
De cadeautjes vielen weer in de smaak.
Fijn om weer daar te zijn.
Lekker thee gedronken en bij gekletst,wat heb ik ze weer gemist.
En ja alles gaat z,n gangetje daar,geen problemen.

Nog even gelachen.
De vuilnis kar kwam langs,en jullie moeten weten onze day care is op de derde etage.
Sharmila verzamelde snel de vuilnis en het werd van boven naar beneden op de kar gegooid.
Komisch toch.

We zijn terug gelopen,weer even de benen strekken.
Dan komen we echt door de krotte wijken waar de kids wonen,en dan moet je weer even slikken.
Henk zeker,en het is nog steeds niet echt zijn ding,maar het is vandaag al iets makkelijker.

Nu weer in t Hotel,even rustig aan,en straks nog een hapje eten,dan zit dag 1er weer op.

Tot morgen Henk en Tineke.

• 01 Maart 2019 - 10:42

Rita:

Hallo samen
    Ik moest wel lachen,want het is toch geen probleem als dat vuilnis er ook naast valt
    Er ligt toch al genoeg ha ha
    En dat ons Henk weer moet wennen geloof ik graag, al die armoede weer pff
    Maar ondanks dat alles hoop ik dat jullie even goed genieten
    Tot morgen gr Rita

• 01 Maart 2019 - 11:01

Henny Kramers:

Lieve twee,
    Ja, het is toch weer even wennen aan zo,n hele andere cultuur en omgeving! Fijn om de kindertjes te zien en te weten dat het allemaal zo goed loopt. We denken vaak aan jullie.
    Gisteren kwamen Riny en Wiel even naar ons toe om te vertellen dat hun hond overleden was, het maakt hen heel verdrietig en ze missen hun maatje erg.
    Maak nog maar een paar leuke plannetjes om wat meer van Nepal te zien of wordt het misschien een kijkje in Tibet? Pluk de dag met zijn tweetjes. Groeten henny en joop

• 01 Maart 2019 - 11:18

Maria :

Dat zal zeker weer fijn geweest zin om de kinderen te zien en dat het goed met ze gaat. Groetjes

• 01 Maart 2019 - 11:56

Sue:

Fijn om te horen allemaal

• 01 Maart 2019 - 12:40

Nelly En Peter:

Hoi Tineke en Henk

Heerlijk om weer te lezen en fijn dat de reis goed is gegaan. Ik kan Henk begrijpen als je door die krotte wijken loopt grrrrr. de rillingen lopen hier al over mijn lijf laat staan daar waar jullie zijn.
    Het maakt alles goed als je die kleine kids met blije gezichtjes ziet daar doen jullie het voor.

Hier alles grauw en grijs buiten. Vanmorgen geinformeerd naar jullie lieverd en het gaat top. Zoals we ook verwacht hadden.

We wachten op de volgende verhalen geniet van het samen zijn dikke knuffel
    Nelly en Peter