Dag 7 Mei 2018 - Reisverslag uit Anwāra, Bangladesh van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu Dag 7 Mei 2018 - Reisverslag uit Anwāra, Bangladesh van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu

Dag 7 Mei 2018

Blijf op de hoogte en volg Tineke

04 Mei 2018 | Bangladesh, Anwāra

Goed geslapen en vroeg uit de veren.

Een dag om nooit meer te vergeten.
We hebben beide zo genoten.

Na ons ontbijt om half 8 vertrokken voor een kano tocht over de rivier.
Genoten van de stilte en de mooie omgeving.
Veel mooie vogels kunnen spotten en verschillende krokodillen lagen aan de oever lekker lui in de zon.
Zo mooi om dit mee te maken.
Na een dik half uur de oever berijkt waar we verder zijn gegaan met een jungle tocht.
Uitleg gekregen over verschillende bomen die er staan ,en naar een mooie plek gelopen waar een grote rivier lag .
Geweldig die natuur.
Het was heet vanmorgen ,we zijn iets eerder terug gelopen waar wij de baby olifantjes konden bewonderen samen met hun moeder.

Op naar de olifanten wassen waarom dit zo genoemd word geen idee ,je gaat er namelijk op zitten en de olifant spuit jou nat en op het laatst gooit hij ons in het water.
Erg veel zin in allebei.
Zo leuk samen ,er op dan maar ,zoveel plezier ,en een zo mooie herinnering van ons samen.
Erg leuke foto,s gemaakt door onze gids.

Terug naar ons hotel.
Ik zei al het was erg heet ,dus wel zin in een duikje in het zwembad.
Dit is gewoon een luxe ik kom altijd in het zelfde hotel hier ,en sinds vorig jaar is het zwembad klaar nou wat wil je nog meer.
Finn vond het lekker en hij heeft nog even met een Nepaleese jongen een balletje over gegooid.
Die vroeg trouwens of Finn hem kon leren zwemmen .
Een hapje gegeten en ons klaar gemaakt voor onze jeep safari die om 13.00 uur begon.

Enkele dieren gespot onderweg ,reno,s ,apen ,pauw ,herten.
Het was een tocht van meer dan vier uur en onderweg zijn wij ook nog even op een krokedillen farm geweest.
Daar worden hele kleintjes geboren en verzorgd om later weer in de natuur uit gezet te worden.

Het laatste stuk ging het regenen ,groot zeil over de jeep zo werden wij niet nat.
Nu gaat het hier erg te keer ,wind ,hagel,regen.
Maar wij zitten veilig binnen en als het over is gaan wij nog even hapje eten.

Chitwan zit er weer bijna op.
De rugzak word weer ingepakt.
Morgenvroeg om 7 uur weer terug naar Kathmandu.
Hopen weer op een goede reis ,en jullie horen ons morgen weer.

Kusjes Finn en Tineke.

• 04 Mei 2018 - 17:22

Wilhelmien:

Wat weer een fantastische dag voor jullie. Fijn dat het pas later op de dag ging regenen en niet aan het begin van de dag. En weer een goed geslaagde dag voor oma en kleinzoon. De foto’s zijn geweldig en spreken voor zichzelf. Goede reis terug naar Kathmandu.

• 05 Mei 2018 - 00:01

Atie Lemmens:

Oh Tineke en Finn, wat maken jullie geweldige dingen mee. Iets om nooit meer te vergeten. En voor Finn een ervaring, waar hij zijn leven lang met veel plezier op kan terugkijken!
    Geweldig!!