12 Nov 2015 - Reisverslag uit Nepalgunj, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu 12 Nov 2015 - Reisverslag uit Nepalgunj, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu

12 Nov 2015

Blijf op de hoogte en volg Tineke

12 November 2015 | Nepal, Nepalgunj

Een drukte gister avond ,feestende mensen overal ,maar ondanks dat alle twee goed geslapen.

Vanmorgen na ons ontbijt wilde Mien nog een massage voor haar rug.
Ook in verband met de terug reis morgen.
Ik moest nog cadeautje,s kopen voor het thuis frond.

We troffen elkaar een uurtje later ,ik was goed opgeschoten ,en Mien had zich lekker laten masseren.
Onderweg kwam ik mijn vriend Kiran nog tegen ,en in de middag hebben we gezellig samen koffie gedronken.

Na dat we een hapje gegeten hadden ,inkopen doen voor de fanci fair.
Voor degene die het niet weten ,ik heb begin December altijd een fair bij ons thuis ,de opbrengst is voor ons project.
Leuke dingen gevonden vind ik .

We hebben inmiddels alles in gepakt voor onze reis terug morgen.
Daar zijn we dus ook klaar voor.

Het is weer voorbij ,nog een avond ,en morgen weer terug naar Nederland .

Ik wil bij deze Wilhelmien heel hartelijk bedanken ,zonder haar had ik nog even gewacht voor ik hierheen ging.
Zo blij dat ik de kids weer heb gezien ,en natuurlijk de meiden daar ,die als familie voor me zijn.
Dus Mien bedankt hiervoor ,we hebben samen een geweldige tijd gehad ,en de volgende keer ga ik gewoon weer alleen.
Ik had deze drempel even nodig.

Bedankt ook alle lieve mensen die ons gevolgd hebben ,en jullie leuke lieve reactie,s.

Afscheid doet mij hier altijd pijn ,maar er zijn thuis ook weer lieve mensen waar ik heel veel van hou.
Dubbel dus.

Bedankt iedereen ,en jullie horen nog van de terug reis.

Xxxx Van ons ,Wilhelmien en Tineke.

  • 12 November 2015 - 13:58

    Cees En Theo:

    Dan komen we elkaar in de lucht tegen dus. Wel zwaaien hoor.
    Welkom thuis in Weert.

  • 12 November 2015 - 14:44

    Elly:

    Nou dames, zit het er alweer op. Leuk om jullie ervaringen te delen en fijn Tinus dat je voor deze trip een reisgenote had. Alvast een hele goeie terugvlucht, en tot snel weer bij VT.
    Grtz Elly

  • 12 November 2015 - 15:03

    Toos:

    Als jullie een mooie tijd hebben gehad is alles goed. Ik wens jullie een goede terugreis gr. Toos

  • 12 November 2015 - 15:16

    Jessy:

    Inderdaad er zijn hier ook mensen die heel veel van je houden en niet kunnen wachten tot je weer terug bent. We hebben je gemist!
    Ook wij willen Wilhelmien enorm bedanken. Nu konden wij alles vanuit hier ook een beetje loslaten. Omdat we wisten dat mam niet alleen was. Dat gaf een gevoel van rust en daar zijn we jou heel dankbaar voor!
    Hele goede terugreis en tot zaterdag! Xxx

  • 12 November 2015 - 18:50

    Marianne En Adrie:

    Dag lieverds. Heel fijn dat je samen met Willemien dit hebt kunnen delen en inderdaad, zonder haar was deze reis later geweest. Maar dit loslaten is wel het laatste wat je doet he meid.
    Heel fijn dat je zaterdag weer hier bent!!
    Een veilige reis terug!
    Liefs Adrie en Marianne

  • 12 November 2015 - 20:32

    Nicole:

    Kanjers in het kwadraat!
    Veilige reis terug.. Beetje jaloers op Wilhelmien... Veel indrukken... Mooie ervaring.. Zou willen dat ik zo stoet was

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nepal, Nepalgunj

tineke gaat naar nepal

Recente Reisverslagen:

13 Maart 2019

Dag 13 Maart 2019

12 Maart 2019

Dag 12 Maart 2019

11 Maart 2019

Dag 11 Maart 2019

10 Maart 2019

Dag 10 Maart 2019

09 Maart 2019

Dag 9 Maart 2019
Tineke

Hallo luidjes dit is dus mijn site,hierop kun je me volgen als ik vanaf 6 januari in nepal ben.gr. Tineke

Actief sinds 08 Dec. 2009
Verslag gelezen: 274
Totaal aantal bezoekers 133618

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2022 - 23 Augustus 2022

Rond trekken in Albanie

15 Maart 2019 - 15 Maart 2019

Laatste verslag Maart 2019

06 Januari 2010 - 12 Februari 2010

tineke gaat naar nepal

Landen bezocht: