Dag 11 - Reisverslag uit Nepalgunj, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu Dag 11 - Reisverslag uit Nepalgunj, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu

Dag 11

Blijf op de hoogte en volg Tineke

14 November 2016 | Nepal, Nepalgunj


Hoi ,goed geslapen vannacht ,eindelijk voel me fit vanmorgen.
Naar de yoga ,en we willen om 11 uur bij Yamuna zijn ,de vrouw van Kiran ,we gaan samen met de bus naar haar dorp.
Ze hebben een nieuw huis gebouwd,dat willen we gaan bekijken.

Yamuna wachten op ons in haar kantoortje ,waarna we samen naar de bus zijn gelopen.
De bus stond al klaar.


We zaten even in de bus toen ik er achter kwam dat ik geen ring meer om had.
Deze heeft voor mij heel veel waarde ,inmiddels al alles af gezocht ,nergens meer te vinden .
Ben erg verdrietig.
Maar er zijn ergere dingen.

In het dorp van Yamuna ,is het heerlijk rustig ,en je kunt er genieten van de mooie natuur.
Ze heeft het goed voor elkaar ,mooi huis neer gezet ,terwijl Kiran in Portugal is ,heeft zij alles geregeld.


Terug in het Hotel nog naar de ring gezocht ,maar kan hem niet vinden.
Misschien nog bij de kids ,dat is mijn enige hoop.

Morgen dagje vrij ,lekker even tijd voor ons zelf.

Tot morgen.

Tineke en Wilhelmien.

  • 14 November 2016 - 15:13

    Marianne:

    He Tineke
    Toch niet de ring van tante Tiny he. dat zou wel heel erg spijtig zijn.
    morgen nog maar even zoeken.
    Geniet nog van jullie laatste dagen. Gaat inderdaad heel snel he.

    Lieve groetjes
    Adrie en Marianne

  • 15 November 2016 - 12:38

    Rita:

    Hallo Dames

    Misschien heb je hem al gevonden of een schiet gebedje opzeggen voor de H Antonius.
    Soms helpt dat.
    Het gaat wel vlug allemaal nog een paar dagen en dan zit het er al weer op.
    Als ik het goed heb kunnen jullie nog een keer naar de kids dan.
    Ik wens je veel succes met zoeken en hoop echt dat je hem vindt
    Groetjes tot morgen.

  • 15 November 2016 - 19:28

    Tonny:

    Hallo Dames

    Wat een reis en een onderneming van jullie.

    Geweldig !!!!en prachtige foto,s. die jullie gemaakt hebben.

    Nog heel veel plezier voor de laatste dagen en goede reis terug.

    Tonny



















Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nepal, Nepalgunj

tineke gaat naar nepal

Recente Reisverslagen:

13 Maart 2019

Dag 13 Maart 2019

12 Maart 2019

Dag 12 Maart 2019

11 Maart 2019

Dag 11 Maart 2019

10 Maart 2019

Dag 10 Maart 2019

09 Maart 2019

Dag 9 Maart 2019
Tineke

Hallo luidjes dit is dus mijn site,hierop kun je me volgen als ik vanaf 6 januari in nepal ben.gr. Tineke

Actief sinds 08 Dec. 2009
Verslag gelezen: 235
Totaal aantal bezoekers 133895

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2022 - 23 Augustus 2022

Rond trekken in Albanie

15 Maart 2019 - 15 Maart 2019

Laatste verslag Maart 2019

06 Januari 2010 - 12 Februari 2010

tineke gaat naar nepal

Landen bezocht: