trekking - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu trekking - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu

trekking

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Tineke

19 Augustus 2010 | Nepal, Kathmandu

Hallo allemaal.Daar zijn we weer,we hebbeneen trekking gedaan van 3 dagen,een groot avontuur.Eerste dag 6 uur gelopen en in n hotel aan gekomen,wat voor een hotel.Het was werkelijk hopeloos,overal ongedierte,en jullie hadden Henk in bed moeten zien liggen,kleren aan,jas aan en de muts op.We hebben dus weinig geslapen.Tweede dag 8 uur gelopen,en hopen dat t hotel beter was,dat was ook zo,hebben onderweg heel veel regen gehad,maar lekker geslapen.Vanmorgen weer vertrokken,en 5 uur gelopn,toenweer terug neer Tamel.het waren bijzondere dagen,en hebben leuke mensen ontmoet,albij al hebben we genoten.Henk vind t een hele ervaring,maar dat het nu zijn ding is,hij vind het heel moeilijk.Mijn erste kleine projectje is van de grond,maandag zijn we bij een kindje thuis geweest( Sanjmita)Ze leeft bij een mevrouw,heeft geen vader of moeder meer,zij verzorgt haar.Het was werkelijk verschrikkelijk hoe ze daar leefde,2 kamers geen ramen,en geen licht te bekennen,zo vies en armoedig,ik kan het schrijven,maar je moet t eigelijk gezien hebben. Ik ga zorgen dat ze naar school kan,en eten en kleding krijgt,en we zoeken een ander onderkomen,en ik ga de huur voor mijn rekening nemen.Het is een begin kijken wat ik nog meer kan doen. Wij willen Jaac en MArianne ook nog proficiat wensen,en tot horens

  • 19 Augustus 2010 - 15:41

    Toos:

    hallo, ik zie Henk al voor me met alles aan in bed hij moet er nog even de moed inhouden en er zijn best ook heel goede momenten, gr, Nunhem

  • 19 Augustus 2010 - 16:08

    Miranda:

    Hoi Tinus en Henk,
    Ik hoop dat jullie genoten hebben van jullie tocht.(Henk Hou vol...)
    Maar Sangmita heeft het wel met jullie getroffen en ik ben er van overtuigd dat dit project zeker gaat lukken!! En dat er nog meer gaan volgen!!!

    Geniet er nog van...
    Groetjes en een hele dikke knuffel. Miranda

  • 19 Augustus 2010 - 17:42

    Angelique:

    Tinus en Henk,

    Wat goed dat jullie eerste project van de grond is en dat deze meid een kans krijgt die ze anders hoogstwaarschijnlijk niet zou krijgen!
    Heel veel succes x angel.

  • 19 Augustus 2010 - 18:35

    Je Zussie:

    tinus en henk
    ook al moest ik n beetje lachen toen ik het me probeerde voor te stellen hoe henk naast je heeft gelegen.
    toch ben ik ontzettend trots op hem, hij doet t toch maar.
    wat goed dat het eerste project van de grond vis,
    dat is de een van de vele die volgen.
    ik ben ontzettend trots op jullie
    blijf genieten.
    en henk ff doorzetten.
    dan lig je weer tussen je eigen lakens.
    dikke kus en knuffels
    zussie may

  • 20 Augustus 2010 - 07:27

    Ellebel:

    Ha Tinus en Henk,

    Erg gaaf zo een trekking maar ook megazwaar!!!
    Ocherm voor Henk, is toch wel afzien allemaal...haha
    Proficiat met jullie 1ste eigen project. Chapeau!

    X ellebel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nepal, Kathmandu

tineke gaat naar nepal

Recente Reisverslagen:

13 Maart 2019

Dag 13 Maart 2019

12 Maart 2019

Dag 12 Maart 2019

11 Maart 2019

Dag 11 Maart 2019

10 Maart 2019

Dag 10 Maart 2019

09 Maart 2019

Dag 9 Maart 2019
Tineke

Hallo luidjes dit is dus mijn site,hierop kun je me volgen als ik vanaf 6 januari in nepal ben.gr. Tineke

Actief sinds 08 Dec. 2009
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 134568

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2022 - 23 Augustus 2022

Rond trekken in Albanie

15 Maart 2019 - 15 Maart 2019

Laatste verslag Maart 2019

06 Januari 2010 - 12 Februari 2010

tineke gaat naar nepal

Landen bezocht: