dag 2 - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu dag 2 - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu

dag 2

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Tineke

14 Februari 2011 | Nepal, Kathmandu

Daar ben ik weer, fijn om een laptop bij me te hebben, het werkt perfect.Gister bij Sunita geweest, het was weer fijn om haar te zien. ik was heel erg moe ik denk dat de griep mij ook nog een beetje parten speelt.Woensdag ga ik Sangmita zien,dat is het meisje wat Henk en ik financieel ondersteunen.En als alles goed gaat ga ik Bapisa ook zien in deze weken.Mijn planning is om een paar kindertehuizen te bezoeken,maar moet kijken of dat lukt. Ik wil graag zien hoe ze daar tewerk gaan.Er word aan alle kanten aan mij getrokken,Sunita vraagt of ik bij haar in huis kom,maar als ik aan het eten denk,de lunch gister is er maar nauwelijks in gebleven. En Kiran wil met mij een trekking doen.Maar ik ben hier voor de kinderen,en ik trek mijn eigen plan,moet wel even hard zijn,en aan me zelf denken.De mensen hier bedoelen het zo goed,en het is moeilijk om dan mijn eigen plan te trekken,zit anders in elkaar,maar t zal wel lukken.xxxxxTineke

  • 14 Februari 2011 - 07:17

    Nannie:

    Hey Tinus,
    Ik vroeg me al af of dat je beter was.
    Maar dat gaat wel goed komen,toch.
    En t lijkt me inderdaad fijn als je zelf een laptop hebt. En t gaat je zeker Allemaal lukken. Doe je wel voorzichting!

    Groetjes en dikke knuffel
    Nannie

  • 14 Februari 2011 - 08:32

    Elly:

    Ha meis, hopen dat het zonnetje daar je energie geeft zodat je griepje snel over is. En idd lekker je eigen plan trekken, maar je hebt ook ontspanning nodig, dus ik zou de trekking toch ff in gedachte houden. De vorige keer heb je er zo van genoten! liefs.

  • 14 Februari 2011 - 15:56

    Ria:

    Ha Tinus had ik een heel verslag getypt is het ineens weg (stom ding).
    Maar ik lees dat je het druk hebt en vanalles weer terug ziet, leuk he.
    Maar je bent een bikkel en hoop dat je wel je eigen een beetje in acht neemt. Je moet een griepje niet onderschatten hoor.Nou heel veel plezier met alles. Groetjes Ria.

  • 14 Februari 2011 - 19:30

    Henk:

    hoi schat hier met je valentijnskado.alles goed met je .met mij gaat het goed en met de rest ook .de kids zijn geweest en jessy is met de kids blijven eten was gezellig.leuk dat je ze nog even aan de telefoon hebt gehad alleen die trieniemienie wou niks zeggen.ik hoop dat je vandaag je ding kan doen en dat je weer een stukje verder komt.let je wel een beetje op jezelf.tussen haakjes volgens mij is de 16e sanita jarig moet je even op hyves kijken.ben benieuwd naar je volgende bericht.groetjes valentijn grapje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nepal, Kathmandu

tineke gaat naar nepal

Recente Reisverslagen:

13 Maart 2019

Dag 13 Maart 2019

12 Maart 2019

Dag 12 Maart 2019

11 Maart 2019

Dag 11 Maart 2019

10 Maart 2019

Dag 10 Maart 2019

09 Maart 2019

Dag 9 Maart 2019
Tineke

Hallo luidjes dit is dus mijn site,hierop kun je me volgen als ik vanaf 6 januari in nepal ben.gr. Tineke

Actief sinds 08 Dec. 2009
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 134475

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2022 - 23 Augustus 2022

Rond trekken in Albanie

15 Maart 2019 - 15 Maart 2019

Laatste verslag Maart 2019

06 Januari 2010 - 12 Februari 2010

tineke gaat naar nepal

Landen bezocht: