Derde dag oktober 2013 - Reisverslag uit Nepalgunj, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu Derde dag oktober 2013 - Reisverslag uit Nepalgunj, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu

Derde dag oktober 2013

Blijf op de hoogte en volg Tineke

07 Oktober 2013 | Nepal, Nepalgunj


Gister avond nog gezellig wat gedronken in een barretje hier.
Raakte in gesprek met een duitse jongen die net terug was uit Thibet.
Erg interessant ,wil ik ook wel eens heen ,al kan dat niet alleen ,je moet met een groep of gids ,alleen wordt je niet toegelaten.

Vanmorgen vroeg uit de veren ,ontbijten en op naar de kids.
Het is nog altijd een hele klus om daar te komen ,bus wordt vol gepropt met mensen ,je denkt er kan niemand meer in ,maar je wordt gewoon dubbel gevouwen.hi hi.blauwe tenen.

Ik had t nieuwe onderkomen al snel gevonden ,het is niet ver van de andere plaats.

Het viel me reuze mee ,hun vinden t wat aan de kleine kant ,maar dat viel wel mee.
Er is een kamer minder ,de vorige locatie had een kamer meer ,die gebruikte we als kantoor.
Maar daar zat toch nooit niemand ,alleen ik als ik kwam.'Dus zo erg is t niet.

Allemaal nieuwe kindje's ,sommige zijn verhuist ,en sommige zijn naar school om dat ze vier zijn geworden. Er zijn weer zeventien nieuwe kinderen.
Maar dat mocht de pret niet drukken ,wat chocolade en het ijs is gebroken.
Het was een heerlijke dag , we hebben genoten van elkaar.

Ik had wat cadeautje,s mee genomen voor mijn drie geweldige mensen ,ieder een leuke arband ,ze waren er super blij mee ,al waren ze bang dat hun dochters ze snel in zouden pikken.
Ze waren aan t beraden waar ze de arbanden zouden verstoppen.

Morgen ga ik er weer naar toe.

De kinderen zijn echt geweldig.
De verhalen er achter zijn soms bar en boos.
Zo hebben we op t ogenblik een meisje van vier ,eigelijk is dat niet de bedoeling omdat ze naar school moet.
De moeder is alleen ,als ze haar kind naar school doet moet ze t kind naar drie uur weer ophalen ,dit is niet mogelijk met haar werk ,omdat ze meer uren moet werken om eten op de plank te krijgen.
Ze heeft ons gevraagd of ze het kind nog een jaar mag brengen.
We hebben toestemming gegeven we zijn er om te helpen ,hoe dat maakt niks uit ,als dit de moeder en de kinderen helpt dan gaan we ervoor.
Dat is waar we voor zijn. dat is waar t allemaal om draait.
Dat geeft je kracht om door te gaan.

Morgen weer een nieuw verslag.
xxx Tineke.


  • 08 Oktober 2013 - 13:57

    Rita:

    Hallo Tineke
    Gelukkig weer veilig aangekomen ,lees ik hier ,want ik volg je via de site ,, waar ben ik ''
    Als het goed is heb je nu mijn e-mail adres en kan ik je weer gewoon volgen.
    Geniet er maar van ,en plan de afspraken maar zoals het daar gebruikelijk is ha ha ,morgen weer een dag.En natuurlijk veel succes met alles
    Groetjes Rita

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nepal, Nepalgunj

tineke gaat naar nepal

Recente Reisverslagen:

13 Maart 2019

Dag 13 Maart 2019

12 Maart 2019

Dag 12 Maart 2019

11 Maart 2019

Dag 11 Maart 2019

10 Maart 2019

Dag 10 Maart 2019

09 Maart 2019

Dag 9 Maart 2019
Tineke

Hallo luidjes dit is dus mijn site,hierop kun je me volgen als ik vanaf 6 januari in nepal ben.gr. Tineke

Actief sinds 08 Dec. 2009
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 134489

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2022 - 23 Augustus 2022

Rond trekken in Albanie

15 Maart 2019 - 15 Maart 2019

Laatste verslag Maart 2019

06 Januari 2010 - 12 Februari 2010

tineke gaat naar nepal

Landen bezocht: