Dag 4 2017 - Reisverslag uit Satbariya, Bangladesh van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu Dag 4 2017 - Reisverslag uit Satbariya, Bangladesh van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu

Dag 4 2017

Blijf op de hoogte en volg Tineke

30 Oktober 2017 | Bangladesh, Satbariya

Het was vanmorgen weer vroeg dag ,het slapen is iets minder ,veel rumoer .

Lekker relaxt naar het ontbijt ,en daarna hier boven op het dak terras.
Lekker in het zonnetje ,met een boek of wat muziek ,wij konden het kletsen weer niet laten.
Ook de eigenaresse van het Hotel kwam er even bij ,we kregen van haar fruit uit eigen tuin ,Goya ,boordevol vitamine ,niet heel lekker maar het is goed voor ons.

Nou rond de klok van twaalf weer op weg.
Ik had gepland om vandaag naar Pashupati te gaan.
De doden worden hier gecremeerd ,het is een heel ritueel ,van een afstand mag je dit bekijken.
Maakt steeds weer veel indruk ,zo apart om te zien hoe dat in z,n werk gaat ,veel respect voor.

Een tempel op gelopen ,veel apen te zien ,van klein naar groot ,schattig sons.
Ze moeten wel niet te dicht bij komen ,hi hi.

Toen een taxi op gezocht om naar de Boudhanath Stupa te gaan.
Snel een gevonden ,even handelen en klaar.
Iedere keer weer het drukke verkeer ,soms de ogen dicht ,en steeds weer blij dat het goed gaat.

Aangekomen bij de Stupa ,helemaal klaar weer ,hij zag er weer prachtig uit.
Er was bijna niks meer van over naar de gruwelijke aardbeving ,maar ze hebben hem weer in volle glorie op gebouwd.

We hebben weer een heerlijke dag gehad,genoten ,maar ook heel veel indrukken op gedaan.

Graag tot morgen maar weer.

Nicole en Tineke.

• 30 Oktober 2017 - 18:47

Elly:

Wat weer leuke foto's. Heerlijk genieten in de zon. Ongelooflijk dat er nu al niet veel meer te zien is van de aardbeving.

• 30 Oktober 2017 - 20:48

Wilhelmien:

Ziet er weer gezellig uit. Wat fijn dat de Stupa helemaal herstelt is. En dat zonder hoogwerkers of hijskranen, erg knap van de mensen daar. Toch weer geprobeerd om die ‘oudjes’ in Pashupati bij voor de lens te krijgen Tineke? Ze staan er in ieder geval wel op.....hahaha.
    Wat fijn dat jullie zo’n mooi weer hebben, het dakterras ziet er mooi uit. Lekker relaxen hoort er ook bij. Xxx