Dag 3 Maart 2019 - Reisverslag uit Anwāra, Bangladesh van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu Dag 3 Maart 2019 - Reisverslag uit Anwāra, Bangladesh van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu

Dag 3 Maart 2019

Blijf op de hoogte en volg Tineke

03 Maart 2019 | Bangladesh, Anwāra



Weer een dag om niet te vergeten.

Vroeg wakker,hen voelt zich niet lekker.
Even medicijn en hij viel weer een paar uurtjes in slaap.
Ik heb intussen mijn Nirvana(joga) oefeningen gedaan,en me klaar gemaakt voor t ontbijt.
Henk werd ziek wakker,overgeven diarre.
Na nog wat medicijn toch even mee geweesr,maar niks gegeten.
Toch nog maar even terug naar bed,en ik heb even gelezen op t dak terras.

We waren vanmiddag uitgenodigd in de opvang,ze wilde wat voor ons doen werd er vertelt.
Henk was weer wat op geknapt en kon gelukkig even mee.
Gezellig wat gekletst en thee gedronken,de kids lagen nog op bed.

Een voor een kwamen de kids uit bedje,potje op en later gezamelijk gegeten.
Uurtje later arriveerde Sunita haar man,een warm welkom,had hem al een paar jaar niet meer gezien,erg leuk om weer even bij te kletsen.
Moeders kwamen binnen,en Sunita kwam met een paar mensen,waar er een bekend was uit onze Nepaleese organisatie.
Ze gingen de speel kamer in samen met de kids.
Wat raar zei ik tegen Henk ik snapte er niks van.

Na een tijdje moesten we binnen komen,er waren twee plaatsen voor ons gereserveerd,en Sunita begon met een speech ,en werd ik in het zonnetje gezet voor mijn goede werk.
Brok in mijn keel,we kregen een Tika,en een sjaal ,om ons te eren,en ik kreeg een oorkonde voor mijn goede werk.
Wat een eer,mijn dag kan niet meer stuk.

In de belangstelling sta ik niet graag,en zonder mijn team en die andere lieve mensen had ik zover ook niet kunnen komen.
En ook niet zonder de mensen die mij altijd weer steunen,is t niet maandelijkds,dan weer iets anders,of ze bieden aan om een handje te helpen ,of zomaar omdat ze jarig zijn,bruiloft hebben en nog veel meer.
Zonder deze mensen zou ik nergens zijn.danke,danke,danke.

Henk ligt nu weer even plat,fijn dat hij er bij kon zijn,hij is tenslotte mijn grote steun en toeverlaat in dit werk.

Hopelijk gaat t snel iets beter,daar vertrouw ik op,medicijnen doen wonderen hoop ik,veel water drinken,en maar een dagje niks eten dan gaat t snel weer goed komen.

Jullie horen van ons.xxxxx

Henk en Tineke.



  • 03 Maart 2019 - 09:02

    Liv:

    Heel veel beterschap opa!!❤️ Xx Liv

  • 03 Maart 2019 - 09:42

    Wilhelmien:

    Wat ontzettend leuk dat iedereen de moeite heeft genomen om jou te eren en het is DIK verdiend!!! Fijn dat je in het zonnetje gezet bent samen met Henk. Je boft maar met zijn steun. Hopelijk is hij snel weer beter en kunnen jullie samen uitstapjes maken.

  • 03 Maart 2019 - 09:43

    Toos:

    dit is niet leuk in plaats van water kan hij cola drinken dat helpt ook, nog een fijne tijd verder samen gr. Toos

  • 03 Maart 2019 - 13:23

    Rita:

    Hallo
    O wat is dat leuk die waardering voor het goede werk he,daar doe je het voor.
    En voor ons henk veel beterschap en cola is goed voor diaree dat heb ik ook vaker gehoord.succes
    Gr Rita tot morgen

  • 03 Maart 2019 - 15:01

    Sue:

    Niet leuk dat opa ziek was maar is even zo

  • 03 Maart 2019 - 15:38

    Nicole:

    Zoooo trots op mijn grote zus... lief dat ze jou in t zonnetje hebben gezet... zij snappen wat belangrijk is! Je bent n kanjer❤️❤️❤️

  • 03 Maart 2019 - 19:18

    Elly:

    Heej Tineke en Henk,

    Heel leuk om jullie alweer een aantal dagen te volgen en de foto's te kijken.
    En wat super dat jullie zo in het zonnetje zijn gezet. Terecht en zeker verdiend.
    Henk beterschap.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bangladesh, Anwāra

tineke gaat naar nepal

Recente Reisverslagen:

13 Maart 2019

Dag 13 Maart 2019

12 Maart 2019

Dag 12 Maart 2019

11 Maart 2019

Dag 11 Maart 2019

10 Maart 2019

Dag 10 Maart 2019

09 Maart 2019

Dag 9 Maart 2019
Tineke

Hallo luidjes dit is dus mijn site,hierop kun je me volgen als ik vanaf 6 januari in nepal ben.gr. Tineke

Actief sinds 08 Dec. 2009
Verslag gelezen: 210
Totaal aantal bezoekers 133547

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2022 - 23 Augustus 2022

Rond trekken in Albanie

15 Maart 2019 - 15 Maart 2019

Laatste verslag Maart 2019

06 Januari 2010 - 12 Februari 2010

tineke gaat naar nepal

Landen bezocht: