dag 4 - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu dag 4 - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu

dag 4

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Tineke

16 Februari 2011 | Nepal, Kathmandu

Gisteravond vroeg naar bed gegaan,beetje aan mij zelf denken.Had vanmorgen om half 8 een afspraak met Jhamk om naar zijn huis te gaan.Een afspraak is hier altijd even vroeg,ze staan hier al om 6 uur naast hun bed.Het is vanacht behoorlijk gaan onweren,en het regent hier dat t giet,maar hij was er wel vanmorgen. Naar z n huis gelopen en daar ben ik hartelijk ontvangen door zijn vrouw en 2 kinderen Nikisha en Nikish.Het is zo ongelofelijk om te zien hoe die mensen hier leven,een groot hok, een bed,geen electriciteit geen water,en ze leven daar met 4 mensen.Af en toe moet ik een traantje weg pinken,wij hebben het goed.De mensen hier zijn zo gastvrij,en doen er alles aan om je op je gemak te stellen.Wij kunnen daar nog veel van leren.Eigenlijk wilde wij nog naar het kindertehuis gaan,maar het regent hier zo hard en het is koud,niet te doen met de modderige wegen hier.We gaan er morgen heen.Ga maar wat relaxen,en een lekker boek lezen.Even mijn zinnen verzetten.xxxx

  • 16 Februari 2011 - 09:27

    Jessy:

    Doe inderdaad maar lekker ff wat voor jezelf. Dat is ook belangrijk! Hopelijk is het weer morgen wat beter en kunnen jullie dan gaan. Succes en wij denken aan je!

    Liefs,

    Richard, Jessy, Finn, Liv & Sue

  • 16 Februari 2011 - 16:48

    Toos:

    het lijkt me helemaal niet leuk als het daar regend het koelt dan ook behoorlijk af, je zult dan niet weten waar je je op moet houden of hebben ze in het hotel wel verwarming? Ik hoop voor jou dat de zon weer gaat schijnen, Dan ziet alles er ook weer iets anders uit. Sterkte daar gr. Nunhem

  • 16 Februari 2011 - 20:08

    Henk :

    hoi schat met henk .ik hoop dat je de dag gisteren een beetje hebt om gekregen met al die regen .maar een dagje luieren kan ook geen kwaad.ik hoop dat het vandaag beter weer is en dat je weer wat wijzer wordt met je bezoek aan het weeshuis.maar blijf op je hoede ik kan me voorstellen dat je emoties moeilijk kunt uitschakelen,met alles wat je daar ziet.verder gaat hier alles zijn gangetje maar het is wel erg eenzaam.het is hier nu 9uur s avonds ik ga nog even wat drinken en ga dan mijn bed opzoeken ik heb heel slecht geslapen vannacht en dat is toch niks voor mij.maak er een leuke dag van en geniet love you tot horens xxxx henk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nepal, Kathmandu

tineke gaat naar nepal

Recente Reisverslagen:

13 Maart 2019

Dag 13 Maart 2019

12 Maart 2019

Dag 12 Maart 2019

11 Maart 2019

Dag 11 Maart 2019

10 Maart 2019

Dag 10 Maart 2019

09 Maart 2019

Dag 9 Maart 2019
Tineke

Hallo luidjes dit is dus mijn site,hierop kun je me volgen als ik vanaf 6 januari in nepal ben.gr. Tineke

Actief sinds 08 Dec. 2009
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 134534

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2022 - 23 Augustus 2022

Rond trekken in Albanie

15 Maart 2019 - 15 Maart 2019

Laatste verslag Maart 2019

06 Januari 2010 - 12 Februari 2010

tineke gaat naar nepal

Landen bezocht: