Dag 11 2017 - Reisverslag uit Satbariya, Bangladesh van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu Dag 11 2017 - Reisverslag uit Satbariya, Bangladesh van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu

Dag 11 2017

Blijf op de hoogte en volg Tineke

06 November 2017 | Bangladesh, Satbariya

Vandaag weer terug naar Kathmandu.

We zien er tegen op ,maar er zit niks anders op.

Het ontbijt hebben wij om 6 uur vanmorgen ,en we vertrekken om half 7 van het hotel naar de bushalte waar wij om 7 uur vertrokken
Gaat goed komen.

Na een goed half uurtje te hebben gereden psssssss kregen we een lekke band ,nou geweldig ,maar gelukkig zaten wij nog niet boven in de bergen.

Hadden geen reserve wiel ,er werd een andere bus aan gehouden en die had er een ,binnen 10 min lag er een andere band op.
Daar gingen we weer.
Een half uurtje verder kregen wij een plas stop ,de reserve band werd daar weer netjes terug gegeven ,en inmiddels hadden hun onze kapotte band bij de bandenspecialist gebracht

Nou wat je specialist noemt ,er lag daar geen een goede denk ik.
Maar de onze werd gemaakt.
Na een half uurtje konden wij weer verder.

Je moet echt hebben mee gemaakt hoe we de weg hebben af gelegd ,kuilen gaten ,afgrond ,smal ,inhalen ,niet normaal dat het goed gaat.
En als je er dan bijna bent ,file daar boven in de bergen ,en het verkeer vast in Kathmandu.

We hebben er al met al 10 uur over gedaan.
Het is 158 km ,kun je na gaan hoe snel t gaat.

Al met al ,we zijn weer veilig aan gekomen.
Vies ,plakkerig ,moe.
Maar nu na een lekkere douche ,en schone kleding voelen wij ons weer een heel ander mens.

Wilhelmien heb vaak aan jou gedacht ,toch knap dat jij dit hebt gedaan met een pijnlijke rug.

Morgen hebben wij een relax dag ,nog niet gehad ,lekker een massage en verder zien we wel.

Tot morgen maar weer.

Nicole en Tineke

• 06 November 2017 - 14:44

Toos:

ik weet precies hoe dat voelt je wordt goed door elkaar geschut. Het is niet te geloven hoe de mensen dag na dag over deze wegen rijden. prettige vakantie verder

• 06 November 2017 - 14:51

Jessy:

Keep smiling

• 06 November 2017 - 21:53

Wilhelmien:

Ben blij dat jullie weer heelhuids terug zijn van die helse reis! Fijn dat jullie genoten hebben, Chitwan is echt de moeite waard. Geniet deze week nog met volle teugen. Wens Shermilla nog proficiat van mij! ❤️

• 07 November 2017 - 12:08

Carole Nijskens:

Hey Tineke, ik geniet van jouw verhalen!
    Geniet er nog van om daar te zijn....
    Ik blijf lekker lezen!!! Grtjes!!