Ook belangrijk okt 2013 - Reisverslag uit Nepalgunj, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu Ook belangrijk okt 2013 - Reisverslag uit Nepalgunj, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu

Ook belangrijk okt 2013

Blijf op de hoogte en volg Tineke

18 Oktober 2013 | Nepal, Nepalgunj

Het lukte vandaag niet zo goed om internet te krijgen,geen stroom.

Maar als aanvulling op dag 14.

Het doel van mijn reis,ook al heb ik de kinderen niet veel gezien,wat erg jammer was.
Heb ik toch mijn werk hier goed kunnen doen.

Heb heel wat avonden aan de boekhouding gezeten,alles is perfect geregeld.

Ben zeer tevreden over mijn werkend team.

Met Sunita nog vanalles door gesproken.
Een nieuwe rekening geopend bij de bank.

Het pand zag er redelijk uit, kinderen kunnen naar buiten ,en hebben een fijne speelplek.
Al kan dit beter.
Maar voorlopig kunnen we vooruit.
Het kost tijd om een goed pand te vinden,maar voorlopig zitten we goed.

Kortom ik ben zeer tevreden, en heb zeker geen duimen hoeven draaien wat dat betreft.

Fijn gevoel om alles zo onder controle te kunnen houden.

Ik vond t nog even belangrijk om te vertellen hoe goed ik me hier bij voel.
Dat ik bevoorrecht ben met zo,n team.
En dat ik samen met hun,en alle mensen die mij steunen en helpen deze kinderen in een andere wereld, een betere toekomst kan geven samen met hun moeders.

Dit ben ik.

  • 18 Oktober 2013 - 18:49

    Rita:

    Hallo Tineke
    Wat gaat het vlug he,maar je hebt toch alles kunnen doen wat op het programma stond.
    Dat geeft zeker een goed gevoel ja.
    Ik wens je een fijne en goede terugreis en lees dan zondag hoe het gegaan is.
    Groetjes Rita

  • 19 Oktober 2013 - 20:28

    Wilhelmien:

    Hoi Tineke. Alles wat je daar opgezet hebt; een goede opvang, goed draaiend team en alle papieren op orde is alleen dankzij jou onvermoeibare inzet, chapeau!!!!!!

  • 21 Oktober 2013 - 23:28

    Esther:

    Lieve Tineke, jouw enthousiame, moed en doorzettingsvermogen brengt mensen bij elkaar! Zonder jouw geen Narsari.....!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nepal, Nepalgunj

tineke gaat naar nepal

Recente Reisverslagen:

13 Maart 2019

Dag 13 Maart 2019

12 Maart 2019

Dag 12 Maart 2019

11 Maart 2019

Dag 11 Maart 2019

10 Maart 2019

Dag 10 Maart 2019

09 Maart 2019

Dag 9 Maart 2019
Tineke

Hallo luidjes dit is dus mijn site,hierop kun je me volgen als ik vanaf 6 januari in nepal ben.gr. Tineke

Actief sinds 08 Dec. 2009
Verslag gelezen: 215
Totaal aantal bezoekers 134488

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2022 - 23 Augustus 2022

Rond trekken in Albanie

15 Maart 2019 - 15 Maart 2019

Laatste verslag Maart 2019

06 Januari 2010 - 12 Februari 2010

tineke gaat naar nepal

Landen bezocht: