dag 7 - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu dag 7 - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu

dag 7

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Tineke

19 Februari 2011 | Nepal, Kathmandu

Hallo zo als jullie kunnen zien ben ik weer heelhuids terug.Viel achteraf heel erg mee,Kiran is een goede rijder.We zijn om 7 uur naar z n huis gegaan om de lunch te nuttige,wat je noemt,maar ik heb het binnen weten te houden.Om half 10 zijn we vertrokken,de bergen in voor 1 dag.Omhoog nog hoger nog hoger,het was erg zwaar.We zijn boven geweest op 2500 meter hoogte.toen moesten we natuurlijk ook weer omlaag,hij had onderweg nog vanalles om te bezichtigen,tempels en zomeer.Na een trip van 7 uur weer op de vaste grond.Toen moesten we nog 1 en een half uur met de bus.7 uur in het hotel,het was een zware dag,maar ik heb een voldaan gevoel.Ga nog even een hapje eten,en dan lekker naar bed.En Ellebel ja ik denk dat het op de foto s allemaal wel mee valt,maar de werkelijkheid is echt anders.het is daar een grote armoede.Als je alleen als eens kijkt naar de bedden,dekens vind je niet.xxxx Tineke

• 19 Februari 2011 - 14:59

Ria:

Hallo Tinus wat fijn dat het goed gegaan is met de moter. En dat je weer veel gezien hebt onderweg, toch even wat anders dan alleen ellende.Geniet nog volop en probeer je ding te doen. Groetjes Ria.

• 19 Februari 2011 - 20:31

Ellebel:

Ha meissie, je hebt het gered op de motor...hahaha Maar weet zeker dat het vermoeiend was achterop!
    En ik moet ff wat rechtzetten, want natuurlijk weet ik dat daar grote armoede is en alle hulp welkom is en ik daar ook graag aan geef, maar ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat uit de foto's spreekt dat er met de weinige middelen die er zijn toch geprobeerd wordt om er zoveel mogelijk uit te halen voor de kids. Of zie ik het nog verkeerd....??!! xxxx