Dag 8 - Reisverslag uit Nepalgunj, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu Dag 8 - Reisverslag uit Nepalgunj, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu

Dag 8

Blijf op de hoogte en volg Tineke

11 November 2016 | Nepal, Nepalgunj

Geweldige dag gehad.
Redelijk geslapen ,vroeg wakker maar dat vind ik niet zo erg.

Na het ontbijt zijn we met een gids naar het meer gelopen.
Het is super weer de vogels fluiten ,en je hoort de krekels.
Er stond een boot voor ons klaar ,waar we zijn ingestapt voor een tocht over het meer.
Genoten van de natuur ,jammer dat het hier alllemaal zo vervuild is ,eeuwig zonde.
Uitgestapt aan de oever van de rivier ,vandaar uit kregen we een tocht in de bergen.

Samen met de gids ging de tocht omhoog,de bergen in ,waar we een tempel gingen bezoeken.
Een uur klimmen voor we er waren.
Super moeilijk voor Wilhelmien ,de uitval in haar been ,en de pijn in haar rug .
Een grote stok voor wat steun ,en het doorzettings vermogen van Mien zorde er voor dat we toch de top konden berijken.
Chapeau Mien petje af.

Maar we werden rijkelijk beloond ,de tempel was prachtig ,en het uitzicht daar boven was schitterend.

Beetje uit gerust ,kopje thee er bij ,en weer er tegen aan.Naar beneden gaat gelukkig veel beter voor Mien.
Samen aan de trip naar beneden begonnen ,door de dorpje,s wat een goed idee weer geeft van het leven in de bergen.
Dat wil je niet missen.
Teminste ik niet.

Moe en voldaan beneden aan gekomen ,waar we nog een bezoek hebben gebracht aan een prachtige waterval.
Ook zeker de moeite waard.

De nepalezen zouden wel eens kunnen beginnen om niet overal een rotzootje van te maken.
Heb je een mooie waterval ,moet er een vlesje ,of vuil worden in gegooid.
Zo jammer maar dat is hier.

Morgen weer terug na Kathmandu.
Een lange reis ,maar wel de moeite waard.

Gr.tot morgen.
Tineke. En Wilhelmien.

• 11 November 2016 - 13:59

Toos:

Ik hoop dat jullie ondanks alles toch een mooie tijd hebben. Geniet ervan gr, Toos