Dag 13 Februari 2013 - Reisverslag uit Nepalgunj, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu Dag 13 Februari 2013 - Reisverslag uit Nepalgunj, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu

Dag 13 Februari 2013

Door: tinekegielis

Blijf op de hoogte en volg Tineke

14 Februari 2013 | Nepal, Nepalgunj


Niet zo fit op gestaan.
Beetje koorst verkouden ,en grieperig.
Wat wil je ook ,overdag zo'n 20 graden ,en rond vijf uur koelt t af naar een graad of drie vier.

Eerst op pad geweest voor Finn ,ik heb al eens een cadeautje mee gebracht voor hem ,dat is inmiddels stuk ,en hij wilde dat toch wel heel graag nog eens krijgen.
Wist waar ik t had gehaald ,maar t was nog een beetje vroeg ,en t was gesloten ,morgen nog maar eens proberen.


Even met Kiran thee gedronken ,en daarna ben ik met de bus naar Bactaphur gegaan.
Ik vind t prettig om even weg te gaan uit Kathmandu. Het is er nog al druk ,en de uitlaat gassen rijzen er de pan uit.
Even gezonde lucht ,en genieten van mooi uitzicht.

Ik moest uitelijk om half 6 terug zijn ,ik had nl. een vergadering bij Sunita thuis.Er moest het een en ander besproken worden ,en we hebben een goed gesprek gehad.

Ik ben ook nog even naar de post office geweest ,in verband met het pakket wat verzonden is door vt mode.Ik vind dat t wat lang duurt . Hoorde dat t pas de vijfde is verzonden ,en dat t nog vijf dagen kan duren.Hoop dat t wel aankomt als ik nog hier ben. Zou t erg jammer vinden als ik er zelf niet bij kan zijn om te kunnen vast leggen dat de kids de lieve knuffels krijgen.

Morgen ga ik weer naar de opvang. jullie horen van me xxxx Tineke.


  • 14 Februari 2013 - 22:28

    Elly :

    Ha Tineke,

    Wat vliegen die dagen toch, kijk ik ff mail, voor jou alweer een dag om en voor ons bijna.
    Help je hopen op het pakketje, maar Uganda duurt gewoonlijk 6 tot 7 weken dus....weet niet hoeveel sneller het in Nepal gaat....???!!!
    X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nepal, Nepalgunj

tineke gaat naar nepal

Recente Reisverslagen:

13 Maart 2019

Dag 13 Maart 2019

12 Maart 2019

Dag 12 Maart 2019

11 Maart 2019

Dag 11 Maart 2019

10 Maart 2019

Dag 10 Maart 2019

09 Maart 2019

Dag 9 Maart 2019
Tineke

Hallo luidjes dit is dus mijn site,hierop kun je me volgen als ik vanaf 6 januari in nepal ben.gr. Tineke

Actief sinds 08 Dec. 2009
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 134482

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2022 - 23 Augustus 2022

Rond trekken in Albanie

15 Maart 2019 - 15 Maart 2019

Laatste verslag Maart 2019

06 Januari 2010 - 12 Februari 2010

tineke gaat naar nepal

Landen bezocht: